Kleine vraagjes topic #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Als we het dan toch over elektro hebben
mijn sr heeft het bekende kwaal dat de rechterkoplamp het niet doet
heb al alles geprobeert, bijna op mn kop gestaan.
Het enige wat ik nog niet geprobeerd heb, wat ik ergens las, was dat hij kapot trilt.
Hoe zou ik die trillingen een beetje tegen kunnen houden is mijn vraag.. want ookal heb ik sterkere lampjes, 1tje levert nog niks op..

Als hij kapot trilt dan zou het plaatsen van een nieuw lampje het toch oplossen (welliswaar) tijdelijk maar dat kan ik uit je verhaal niet opmaken of je dat al geprobeert hebt?
ja, maar een nieuw lampje gaat ong. 1 week mee..
degene die het wel doet blijft gaat soms ook iets feller\minder fel, maar dat is niet zo erg.. als ze het maar alle twee zouden doen:?

Gelukt dus :)

[ir]http://i48.tinypic.com/27wzrlj.jpg[/ir]

Schakelaar zit tussen de +. Gewoon rechtstreeks aangesloten ipv via het contactslot. Nou maar hopen dat niemand hem voor de grap aanzet want dan kan ik niet meer naar huis haha.

Dankje :* Jammer genoeg kon ik de balkjes niet vastzetten met de bijgeleverde schroefjes en plakkertjes, omdat m'n onderkuip niet 100% vlak is en dan zou het buisje knappen. Daarom dus maar gaatjes in de kap geboord en tywrapje er omheen gedaan :) Als dat nog niet voldoende is kan ik er nog een beetje lijm tussen doen.

Tywraps volstaan prima, zo heb ik bij mijn oude scooter ook me neon vast gezegt.
Als je maar zorgt dat ze niet kunnen 'schuiven'.
Anders kan je altijd nog een stukje rubber of skate tape tussen je tywrapjes doen, zodat het niet kan glijden.
Ik heb dat toen ook bij 1 buisje moeten doen, maar over het algemeen houd het prima.

Nooit lijm gebruiken!

Ok bedankt voor de tip ;) En ja, vies worden zullen ze zeker maar dat word de rest van mijn scooter ook ;) Zolang er maar geen stenen tegenaan komen :D Overigens valt het hier wel mee qua vies worden want er ligt gelukkig geen sneeuw meer enzo.

Status
Not open for further replies.
Back