Kleine vraagjes topic #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Mja zou zonde zijn als hij zo'n dure teller koopt en het achteraf niet blijkt te werken.. Zijn toch vast wel meer mensen die het hebben geprobeerd?
 
me kickstarter grijpt niet aan wat kan dat wezen?
dat rondseltje in me kap is volgens mij een klein beetje versleten. op de krukas is hij nog goed.
voor het reviseren van me blok deed hij het nog
 
hey mensen , ik zit erover na te denken om binne kort een tzr te kopen ( of andere schakel brommer met am6 blok ) en daar eens mee te kloten , nu wilde ik er een 80 cc onder zetten gietijzer ( als die bestaan ) , zou een rito asje dan voldoen, en moet er meer vervangen worden ( ja carb en vertanding ) maar hoe zit dat met de koppelings platen
 
Klein vraagje, want ik begin nu toch te twijfelen.

Als je je luchtschroef op 1.5 slag open zet, draai je dan die schroef 3 keer helemaal rond, of 3 keer voor de helft?

Foto te verduidelijking.
Het groene gedeelte op de foto is dus een halve of een hele slag?
Bij 1.5 slag komt dat groene gedeelte uiteindelijk dus onderaan?

[ir]http://i47.tinypic.com/2lviakn.jpg[/ir]
 
Klein vraagje, want ik begin nu toch te twijfelen.

Als je je luchtschroef op 1.5 slag open zet, draai je dan die schroef 3 keer helemaal rond, of 3 keer voor de helft?

Foto te verduidelijking.
Het groene gedeelte op de foto is dus een halve of een hele slag?
Bij 1.5 slag komt dat groene gedeelte uiteindelijk dus onderaan?

[ir]http://i47.tinypic.com/2lviakn.jpg[/ir]
1 slag wijst op 1 toer
dus dat het groene even onder heeft gestaan, en uiteindelijk terug bovenaan staat, dus dat hij even 360° heeft gedraaid, 1,5 slag, is dan 360° + 180 graden, dus dan staat het groene onderaan
dus 3x voor de helft

mvg
 
is watergekoelde blok echt beter om geen vastloper te krijgen nzo....
voor opgevoerde straatscooters is deze vraag wel :)

Geen enkele scooter loopt zomaar of makkelijker dan een andere vast. Dat gebeurd in principe alleen als je er niet mee om kan gaan of niet weet waar je mee bezig bent, de olie vergeet bij te vullen oid

Het enige is dat er voor LC wat snellere cilinders te krijgen zijn dan voor AC maar dat ligt er maar net aan hoever jij wil gaan. Als je van ontgrensd 50cc komt is er voor AC ook wel wat leuks in 70cc te vinden
 
Ok, even een heel korte en über domme vraag. Meestal draai ik er gewoon zelf aan tot het zo goed mogelijk loopt, maar anderhalve slag opendraaien van de luchtschroef daarmee word toch neem ik aan anderhalf x helemaal ronddraaien ofwel 540 graden :p XD
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top