Kleine vraagjes topic #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Vincent, klein vraagje aan jou; Wat voor carburateur heb je? want je hebt een aerox '02?
ik heb een aerox '03 en als ik naar scooterdealers ga en ik zeg dat ik en sproeier nodig heb voor mn aerox, krijg ik er steeds 1 met een grote kop, terwijl ik er 1 nodig heb zonder kop.
zeggen ze tegen me dat ik geen dell'ortho carburateur heb, maar ze kunnen me ookniet vertellen wat ik dan wel heb :p
 
Waarschijnlijk een Gürtner.

Dit soort sproeiers ?

162062.jpg
 
Vincent, klein vraagje aan jou; Wat voor carburateur heb je? want je hebt een aerox '02?
ik heb een aerox '03 en als ik naar scooterdealers ga en ik zeg dat ik en sproeier nodig heb voor mn aerox, krijg ik er steeds 1 met een grote kop, terwijl ik er 1 nodig heb zonder kop.
zeggen ze tegen me dat ik geen dell'ortho carburateur heb, maar ze kunnen me ookniet vertellen wat ik dan wel heb :p

Ik heb dus een 12 mm Dell'Orto.

Als je je originele buddyseat nog hebt kun je het zo weten.

Er zit aan de binnenkant van je buddyseat een sticker met (uit m'n hoofd) 7 dingen met een schematische tekening erbij, daar kun je het merk/type sowieso op vinden.
 
ik heb net mijn dr70rpm gestart, na veel geknal en geplof uit de uitlaat. liep hij.
alleen hij rookt als de ziekte en komt niet op toeren.
sproeier 90
17.5 dellorto
begrensd ori mina filter
yasuni r
dr 70 rpm
power 1 as

kleinere sproeier doen?
 
Met een ontgrensd std filter valt dat echt mee.

Bij lage snelheden heb je dan een wat zwaarder geluid, maar erger dan een powerfilter kan ik niet geloven.

Maar iig zoals gezegd; kleinere sproeier erin zetten

//Edit: Ik zie dat je dat gaat doen ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top