Ik heb volgens mij een mislukt stuur ofzo. Een tijd terug had ik stuurdoppen gekocht en die pasten er niet in.. En toen ik deze hendel erop wilde zetten paste die ook niet om mijn stuur heen. Sloot niet mooi aan en zodra ik de schroefjes ging aandraaien begon het hele zooitje te klemmen en kon ik de gashendel zelf ook niet meer aandraaien. Ga vandaag even terug langs Twins waar ik hem had gekocht om te vragen of ik iets fout doe, en anders ligt het gewoon aan mijn stuur en dan neem ik meteen een andere mee.
Ik heb volgens mij een mislukt stuur ofzo. Een tijd terug had ik stuurdoppen gekocht en die pasten er niet in.. En toen ik deze hendel erop wilde zetten paste die ook niet om mijn stuur heen. Sloot niet mooi aan en zodra ik de schroefjes ging aandraaien begon het hele zooitje te klemmen en kon ik de gashendel zelf ook niet meer aandraaien. Ga vandaag even terug langs Twins waar ik hem had gekocht om te vragen of ik iets fout doe, en anders ligt het gewoon aan mijn stuur en dan neem ik meteen een andere mee.
Lag idd aan mijn stuur. Was een Hebo stuur Heb nu een nieuwe meegenomen van DMP en heb alles erop gezet. En vind het zeker een aanrader zo'n gashendel want ik vind het een stuk fijner rijden.
hy.. ik ga binnenkort ong 1 maand op vakantie.
kan ik mijn scooter gewoon laten staan in de schuur ?
ik heb van een paar mensen gehoord dat die het dan niet meer doet of zo.
____
sf2
ik heb een rush challanger maar wil niet meer starten
ik heb een rush challanger
en de scooter begon staads langzamer te rijden en moeilijker te starten maar wil gewoon niet meer aan weet iemand mischien wat het probleem is ?
nene, de moer is al los enzo,
maar dat wieltje dan, je poulie denkik, wil er niet af,
blokkeerd precies op het einde...
met een poulietrekker lukt het wel, maar heb gene bij de hand...