Hallo ik heb eens een vraagje: Mijn spatbord is gescheurd en rond de scheur staan ook een paar diepe krassen nu dit komt doordat de politie men brommer te ruw tegen de combie heeft gezet. Maar nu heb ik mijn schade vergoeding getrokken en nu zij men vader kun je dat spatbord ook niet zelf opknappen, dan heb je nog wat geld in je zak gestopt en nu was ik eens aan het denken, als ik nu over de lengte van de scheur en de krassen het spatbord een beetje rondom afplak, dan een beetje opschuren,wat spuitplamuur erover en dan met de juiste kleur aan de hand van de kleurcode dat gedeelte spuiten, aan de onderkant breng ik ook een speciale laag industriele lijm aan zodat de plamuur niet kan scheuren. Zou dit lukken zonder al teveel kleurverschil te merken?
Om welk\wat voor spatbord gaat het dan?
Mja, in principe zijn carb's universeel, echter moet je wel opletten of je er eentje met de juiste specs monteert (denk aan olie aansluiting, kvs aansluiting, automatisch of handmatige choke).Nog een keertje, hihi:
Welke 17.5mm carburateurs passen er op een morini blok? Ik ben al iemand tegen gekomen die zegt dat hij een mina carb erop heeft gekregen, maar ik vraag me af of dit waar is... Voor morini zelf is weinig (tweedehands) te vinden, vandaar.
Mja, in principe zijn carb's universeel, echter moet je wel opletten of je er eentje met de juiste specs monteert (denk aan olie aansluiting, kvs aansluiting, automatisch of handmatige choke).
Automatische choke, en misschien is je sproeier te groot.
Daar is 1 goede manier voor, en dat is chroomlook laten spuiten bij een zeer professioneel bedrijf, en dat kost aardig wat euro's denk ik want het is een bepaalde techniek wat niet elk bedrijf zomaar kan spuiten.
...
Zoals je ziet, blingt het wel goed, maar is de manier van spuiten heel vreemd
Op mijn school rijd er een meisje met een kymco sento. alle keren wanneer ze toekomt en dus aflegt draait ze aan 3 knopjes onder het zadel. waar in godsnaam dient dat voor?