Ik ken het topic maar er staan geen ervaringen over ks-parts + ze reageren er niet dus dacht ik, laat ik het hier maar eens proberen.
Zegt niet dat het betrouwbaar is,Tommy hier op het forum, heeft die site in zijn handtekening staan. Ik neem aan dat het dus wel betrouwbaar is, aangezien Tommy een bekend SBO'er is..
nee volgens mij niet.. kijk maar:Hoezo ? Je hebt dan toch al een subframe ?
Die Gilera DNA van mij heeft ook ontzettend veel toeren nodig om opgang te komen. Ik heb er een dubbele uitlaat onder zitten, dat is er een grote oorzaak van volgens mij.. Klopt dat?
Met wat voor uitlaat zou ik ontgrensd nog steeds een lekkere snelheid kunnen halen waarbij ik iets minder toeren maak en zuiniger rijd?
In een malossi VL12 membraam voor Minarelli hori krijg je er een soort klein stukje bij dat tin het membraam zelf kan stoppen, waarvoor dient dit precies dan ?
wat bedoel je daarmee?
Ik weet niet of je misschien een stuffer bedoelt, dat is een kunststof onderdeel dat in je membraan past, zodat het spruitstuk beter overloopt in het membraan.
Heb je hem wel (goed) afgesteld?
Ja ik denk van wel. Ik had eerst 6 rolletjes van 5 gram in m'n vario (er horen er 9 in te zitten), daarmee reed die met ontzettend veel toeren 60 km/u.
Mn setup:
Standaard 50 cc blok van Piaggio
Rode drukveer (van Malossi geloof ik)
Trekveertjes weet ik niet maar welke sterke in ieder geval
9 rolletjes van 5 gram in m'n Vario.
En een twin uitlaat, ik denk custom. Pijpjes lijken op die van gianelli.
begrenzingen zijn overal weg
Ik zou niet weten wat voor stelschroeven er op m'n scooter zitten.
Die rolletjes zitten er net in dus, kan het zijn dat ik die gewoon moet inrijden? want nu trekt ie lekker door in het begin, en kan ik met half gas nog goed optrekken. maar na een tijdje wil die alleen nog maar sloom optrekken en krijgt ie af en toe nog die 'duw' dat die wegtrekt.
witte drukveer nemen
en haal je carburateur is open en kijk welk nummer er op dat goude schroefje zit (de sproeier) en welke kleur hebben je trekveertjes (en bij welk toerental grijpt hij aan?)