Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

kijk ik denk als m8 sterk gneog is doe ik die erin omdat ik tering veel meot werken en dus niet even naar de bouwmarkt kan rijden

dan tover ik wel ergens een m10 moer vandaan toch bedankt

Allebij zijn ze niet al te best... Gewoon een simpel asje kopen en goede lagers. Niet gaan besparen op zulk soort onderdelen.
Weet ik maar ik heb 2 scooters.
Eentje ben ik mee bezig en daar gaat al mijn geld heen.

Het is niet superveilig maar een dr70 kan wel op een ori krukas niet ?

Weet ik maar ik heb 2 scooters.
Eentje ben ik mee bezig en daar gaat al mijn geld heen.

Het is niet superveilig maar een dr70 kan wel op een ori krukas niet ?

Het kan goed. Maar het is nooit 100% te vertrouwen. Kijk als je gewoon een simpel en goedkoop Power 1 asje. Die houden een Polini Evolution 1 al in bedwang. Laat staan en DR. En duur is een Power 1 krukas niet. Kleine €100,- heb je een nieuwe Power 1 Krukas + een setje C3 SKF lagers in huis.

Als je er alleen mee in de stad enzo rijdt.. gewoon eronder flikkeren. Die ene keer dat je dan stil zou komen de staan doordat het vastloopt kan je wel ff lopen of taxi bellen ;) Is toch maar eenmalig. Ik zeg kan geen kwaad. En dan wel dr70 want zon toerenhuilerd is niks aan

Als je er alleen mee in de stad enzo rijdt.. gewoon eronder flikkeren. Die ene keer dat je dan stil zou komen de staan doordat het vastloopt kan je wel ff lopen of taxi bellen ;) Is toch maar eenmalig. Ik zeg kan geen kwaad. En dan wel dr70 want zon toerenhuilerd is niks aan

Hoezo maakt dat in detad niets uit ? Ieder gemiddelde tiener tegenwoordig tot 18 jaar rijdt overal vol gas... Of geen gas.

Ik persoonlijk zou een simpele krukas kopen en lagers. Imo deze gewoon monteren dan heb je later geen zorgen meer ala je ergens lang hard rijdt... Met een standaard krukas is dit wel het geval.

Ik rijd met een TKR.
Nu kan ik aan twee Speedfight velgen geraken met nieuwe Vredestein banden op (voor en achter) kan ik niet laten liggen toch.

Om achter om te bouwen naar schijfrem zie ik wel zitten maar past de voorste velg ook met de as van mijn tkr? Aangezien bij een speedfight mono veer is en ik wel mijn gewone vork wil houden.

alvast bedankt!

afstelling?

ik heb een Yasuni R op m'n mina blok en ik weet niet of ik hem goed heb afgesteld. ik moet eerst vol gas geven en toeren maken voordat hij gaat optrekken (dan gaat hij wel als de brandweer). ik heb een std vario met 4 gram rollen, std koppeling met rode dmp trekveertjes en rode malossi drukveer. verder heb ik gwoon 12mm carb met sproeier 62 (gek, maar daar reed hij het beste mee). ik wil gewoon dat hij vanaf het begin goed optrekt en niet dat ik eerst flink gas moet geven. kan iemand mij helpen?

grttz

ik heb een Yasuni R op m'n mina blok en ik weet niet of ik hem goed heb afgesteld. ik moet eerst vol gas geven en toeren maken voordat hij gaat optrekken (dan gaat hij wel als de brandweer). ik heb een std vario met 4 gram rollen, std koppeling met rode dmp trekveertjes en rode malossi drukveer. verder heb ik gwoon 12mm carb met sproeier 62 (gek, maar daar reed hij het beste mee). ik wil gewoon dat hij vanaf het begin goed optrekt en niet dat ik eerst flink gas moet geven. kan iemand mij helpen?

grttz

Scooter is goed afgesteld als hij
- een mooie kleur bougie heeft
- Aan 1 stuk aan toeren doortrekt naar zijn top, op top mogen de toeren iets stijgen
- Verder als dit niet het geval is gewoon afstellen...

als ik hier vragen kan stellen zit ik hier goed.. zo niet moeten jullie het maar even zeggen(A)

ik wil scooters gaan opknappen en door verkopen, of zelf houden, maar iemand heeft mij ooit verteld dat je maar 1 scooter op je naam mag hebben, is dit zo? of mag je er gewoon meerdere op je naam hebben staan?

Alvast bedankt,

Mvg,

Bedankt, hij trekt goed door tot de top. (dus dat zit wel snor) de kleur van de bougie is niet helemaal toppie maar rijd het lekkerst met deze maat. ik weet dus zeker dat ie z'n koppel te laat pakt. wat voor een drukveer raden jullie aan? ik heb nu rode Malossi.

grtzz

als ik hier vragen kan stellen zit ik hier goed.. zo niet moeten jullie het maar even zeggen(A)

ik wil scooters gaan opknappen en door verkopen, of zelf houden, maar iemand heeft mij ooit verteld dat je maar 1 scooter op je naam mag hebben, is dit zo? of mag je er gewoon meerdere op je naam hebben staan?

Alvast bedankt,

Mvg,

Er zit wel een maximum aan het aantal voertuigen dat je op je naam mag zetten. Dat aantal ligt in elk geval boven de twee (zoveel heb ik er zelf op naam gehad ;)). Voor het exacte aantal zou je even met het RDW moeten bellen

Status
Not open for further replies.
Back