Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

nou heb ik een peugeot Speedfight 2 2008 wil ik die 80 laten rijden dus vraag ik em af wat ik daarvoor nodig heb. (std uitlaat en vario zijn ontgrenst en gaat nu 70)

uitlaat?
Sproeier?
Drukveer?
Trekveertjes?
Rollertjes?
bougie?

Met goed afstellen moet je de 80 op teller wel halen. Misschien dat de nieuwe uitlaten niet meer zo goed presteren als de oudere, dus dan zou je voor een ander uitlaatje moeten gaan kijken maar dat is een gok van mij, geen feit;)

weslietje nee alleen het rijdt kut

Iemand ervaring met ks-parts.nl? Een site die ik nog nooit tegengekomen ben sinds gisteren. Alles lijkt me wel vrij goedkoop tov andere sites of iig goedkoper daarom dat ik het best wel vreemd vind. :p

ik heb er ook geen ervaring mee of ook maar gehoord
maar over het algemeen hebben de bekendste winkels de beste service en kwaliteit en zijn onbekende internetwinkels vaak onbetrouwbaar en etc etc.

Zoek een scooter voor rond de €1000,- en moet wel goed zijn? Welke scooter?
Welk merk?
mag 2de hands mag ook nieuw.
Wordt mijn eerste scooter dus heb TOTAAL geen ervaring qua merken en types.
Reacties plz
Thanks!

Zoek een scooter voor rond de €1000,- en moet wel goed zijn? Welke scooter?
Welk merk?
mag 2de hands mag ook nieuw.
Wordt mijn eerste scooter dus heb TOTAAL geen ervaring qua merken en types.
Reacties plz
Thanks!
Voor 1000 euro heb je geen nieuwe scooter, dus wordt het een tweede hands
wat wil je verder? ook met zn 2en comfortabel? en qua opvoeren en benzineverbruik? en voor wat voor gebruik?(afstanden)

Er wordt toch ook doorgelinkt naar andere topics over een scooter kopen en waar je op moet letten en welke wel en niet goed zijn, in dat topic. Beetje zelf wat onderzoeken is ook niet verkeerd he

dat kan..
maar zoals je net zei kan er dan niemand achterop..
Een runner is een scooter die neit iedereen mooi vindt, maar zeker betrouwbaar is, heerlijk rijdt, en makkelijk iemand achterop kan nemen. Met een goede mogelijkheid tot opvoeren als je dat wil.

Verder zijn aprilia sr's ook wel lekkere scootertjes vind ik..

Status
Not open for further replies.
Back