Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Ten eerste, Hallo( ben nieuw hier :p)

Ik heb een vraagje. ik ben nu 15 maar 18 nov 16 en dan wil heen voor brommer certificaat. Maar kan ik nu al dan reserveren? want sommigen zeggen dat je dat pas kan doen als je 16 bent. Klopt dit?

Groeten Berdin

Inderdaad want je omschrijving is niet al te duidelijk.

Wat is er moeilijk aan? Zijn schroef ( bout ) is gewoon afgebroken waarmee hij zijn uitlaat op de cilinder bevestigd.

Proberen dit stukje bout eruit te krijgen met een tang of iets dergelijks, lukt dat niet dan is uitboren het laatste redmiddel, als je dit netjes doet kun je zelfs de normale maat bout blijven gebruiken, anders een maat groter uitboren en een maat grotere bout erin. :)

Stuurpen, en een digitaal tellertje is ook geen overbodige luxe. Verder moet je dan ook iets verzinnen op je knipperlichten, omdat je die aan de voorkant dan niet meer hebt en dan branden ze aan de achterkant continu, tenminste zo is dat bij een Aerox.

Stuurpen, en een digitaal tellertje is ook geen overbodige luxe. Verder moet je dan ook iets verzinnen op je knipperlichten, omdat je die aan de voorkant dan niet meer hebt en dan branden ze aan de achterkant continu, tenminste zo is dat bij een Aerox.

Ze branden nu ook al continue, zowel voor als achter! Tenzij ik langzaam rijd, dan doen ze het wel. :P

ik wil binnenkort mijn blokje onder mijn aero vandaan halen.... maar nu had ik een vraag, kan dat zomaar? is er dan ook dat de olie er uit kan lopen ofsp... of iets anders? ik ga dan sowieso mijn olie verversen hoor:P maar gewoon ff voor de zekerheid.

ik wil binnenkort mijn blokje onder mijn aero vandaan halen.... maar nu had ik een vraag, kan dat zomaar? is er dan ook dat de olie er uit kan lopen ofsp... of iets anders? ik ga dan sowieso mijn olie verversen hoor:P maar gewoon ff voor de zekerheid.

Je moet in ieder geval wel wat electrische kabels en je remkabel losmaken, benzineslang enzo is ook geen overbodige luxe. Verder kan er geloof ik geen olie uitlopen of iets dergelijks, enigste olie die er in een scooterblok zit is geloof ik bij de vertanding, en daar zit een deksel voor en een keerring achter.

thnx melv dat van die kabels losmaken lijkt mij logisch:P bedankt:)

Niets te danken. Manier waarop je het doet moet je zelf weten. Ik heb ooit bij een oud ragscootertje waar ik het blok onderuit moest halen alle kabels zonder pardon doorgeknipt :D Daarna ook dus meteen alle onnodige electra eraf gelaten, en een achter-schijfremmetje gefixt. Toen ging ich crossen, net zolang totdat hij vastliep :P Toen heb ik hem op de schroot gegooit haha. Was een scooter waarvan ik het type niet meer weet, was iig wel een Peugeot Kort blok... Luchtgekoeld, en dezelfde uitlaten als van een vivacity/speedfight1 passen erop. Had het ding voor een tientje gekocht en de kappen enzo nog verkocht voor 50 euro, die waren dan ook nog gewoon in top conditie *D

Niets te danken. Manier waarop je het doet moet je zelf weten. Ik heb ooit bij een oud ragscootertje waar ik het blok onderuit moest halen alle kabels zonder pardon doorgeknipt :D Daarna ook dus meteen alle onnodige electra eraf gelaten, en een achter-schijfremmetje gefixt. Toen ging ich crossen, net zolang totdat hij vastliep :P Toen heb ik hem op de schroot gegooit haha. Was een scooter waarvan ik het type niet meer weet, was iig wel een Peugeot Kort blok... Luchtgekoeld, en dezelfde uitlaten als van een vivacity/speedfight1 passen erop. Had het ding voor een tientje gekocht en de kappen enzo nog verkocht voor 50 euro, die waren dan ook nog gewoon in top conditie *D
haha
khad precies tzelfde met mn yamaha mint
gianelli chrome paste eronder
ging 1,5 dag mee

Status
Not open for further replies.
Back