Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

ik stel deze vraag voor de 2e keer want 1e keer krijg ik niks op

ka iemand voor mij de HOH afstand van een dpr demper opmeten, die 3 punten waarmee je hem op de flens schroeft

dank u:W

ik moet nieuwe koelvloeistof hebben, maar kun je ook gewoon auto koelvloeistof gebbruiken of moet je persee van scooter? thnx alvast:)

nogmaals....

Last edited:
Hoe bedoel je ? demonteren maakt niet uit haal alles eraf.

Bij een scooter (met plastic kappen) zal dit idd niet veel uitmaken,
maar bij een auto is het zo dat je eerst de massa (-) kabel eraf moet halen,
omdat je de kans hebt dat de plus kabel op het frame of iets anders ijzer komt, waardoor kortsluiting ontstaat (en dat is niet niks bij een auto accu!). Ook bestaat er de kans dat je met de sleutel het frame raakt, en die is in no-time zo heet dat hij niet meer aan te pakken is.

Hm dat plastieken kapje over een cilinder van een verticaal blok (Booster, slider).

Maakt het uit of dit weg is, je hebt pakkingen aan je cilinder, maar maakt dit uit met de luchtstromen ? Kan domme vraag zijn maar ik rijd al een tijdje zonder vind het veel mooier staan.
Zoals op de foto staat mijn scoot erbij.

Als ik van een 12mm carb naar een 17,5mm carb ga, zijn er dan nog dingen die ik moet veranderen (membraan, spruitstuk o.i.d.) of iets anders waar ik op moet letten? En moet ik opnieuw afstellen?

De sproeier blijft vaak gelijk, mits je van een Dellorto naar een dellorto gaat...

Het is ook handig te vermelden wat voor scooter het gaat, bij een peugeot moet je namelijk meteen een groter spruitstuk.

Status
Not open for further replies.
Back