Zo dan :W
[FOTO]
Hoort dat trouwens op de 2e foto in de hoek dat gaatje waar de schroef/bout in kan om de varioplaat vast te zetten dat dat er zo uit ziet ? Want mij lijkt dat er een stukje is afgebroken of iets dergelijks.
ik heb een prachtige di tech op t oog
maar hij is helemaal standaard
Als ik hem zou willen opvoeren, moet ik dan gewoon de carb-rollen-koppeling afstellen, of moet er ook nog iets gedaan worden aan de onsteking of injectie? want daar snap ik geen drol van..
Het enige wat je er zelf aan kan doen is de vario ring eruit halen.ik heb een prachtige di tech op t oog
maar hij is helemaal standaard
Als ik hem zou willen opvoeren, moet ik dan gewoon de carb-rollen-koppeling afstellen, of moet er ook nog iets gedaan worden aan de onsteking of injectie? want daar snap ik geen drol van..
Nog een vraagje van mijn kant:
De stage 6 inlaatset voor Peugeot, als ik daarop een 17,5mm Dell'Orto zet, kan ik dan nog gewoon mijn originele luchtfilter behouden ?
En nog een vraagje, wat voor membraans kunnen in die set ? (Piaggio, Minarelli Horizontaal etc.)
nee niet dat ''schenk kannetje'' , maar de linker een soort peilstok in water..
volgens mij is dat temperatuur
hier zie je het rechts, en staan er graden bij
haai
ik heb een gilera DNA met een probleem
als ik rij en ik rij op asfalt is er niets aan de hand en rijd hij lekker door .. maar zodra ik op een stenen weg met hobbeljes of drempels valt mijn gas weg..
ik moet wachten tot ik bijna stilsta en dan pakt hij automatisch het gas weer op
ik snap er niets van en heb al gekeken of er wat los zit maar ik kan niets vinden
wie kan mij helpen??
alvast bedankt!
grts