Fox_gek said:Als het niet lukt gewoon polijsten, verchromen of vernikkelen :W
(zonder leestekens leest het beroerd)
Marcelox said:Wat is het verschil tussen een malossi delta clutch en een malossi fly clutch?
de buis houdt natuurlijk een autowheelie tegen doordat je meteen grip krijgt,Bas@Ritthem said:He ik wil nu een antwoord op deze vraag waar ik al een tijdje mee rondloop.
Een stalen buis i.p.v een veer; is het nou beter of nie?
In het opzicht dat je geen autowheelie trekt dan. Want sommige zeggen dat je juist daardoor wheelie trekt, en andere zeggen dat die buis dat dan tegenhoud.
Ik hoor het wel
ProjectRox said:Heb em nu besteld. Gelijk met die v-snaar er bij. Heb ik mijn setup ook compleet.
En hoezo is dat later een nadeel dan als ik een andere vario haal?
Heb ook een klein vraagje
Ik ben verleden week vrijwillig op de roller geweest.En tot mijn verbazing had ik alsnog 1Kw met prop en vario ring erin
BoBsOn said:Heb ook een klein vraagje
Ik ben verleden week vrijwillig op de roller geweest.En tot mijn verbazing had ik alsnog 1Kw met prop en vario ring erin
Dr50
Stage 6 Pro Replica Chroom(met prop)
Doppler S2BR (met ring)
VL12
Hebo Koppeling
Het ding rijd 53en trekt bijna net zo sloom als elke standaart scoot
Ik was met 2 vrienden, hun hadden 0,6 en reden en trokken ongveer wel harderDus tja ...weet iemand hoe dit komt
Alvast bedankt
melf #50 said:omdat een snelle uitlaat zijn vermogen afgeeft bij een hoger toerental dan bij een std uitlaat , een geknepen snelle pijp haalt dit toerental dus nooit ,en daarom valt ie helemaal buiten zijn werkgebied waardoor de scooter voor geen meter loopt. een std uitlaat reageerd veel beter op lagere toerentallen , ook begrensd en zal dus een beter toerental draaien die binnen of dichter bij zijn werkgebied zit dan een snelle pijp...
BoBsOn said:Oke, en wat kan ik er aan doenDus geen 1kw meer.Uitlaat is net nieuw dus ik denk niet dat ik die weg ga doen