MBK Nitro uit 2002; 2de eigenaar. altijd goed verzorgd, altijd binnen gestaan bij regen, veel geld uitgegeven aan spuiten van kappen en andere accesoires. er zit net een nieuwe Delta Clutch in, nieuwe remblokjes voor en achter, nieuwe Leovinci rollen en nieuwe V-snaar.
de originele underseat heb ik dicht gepolyesterd en is nog altijd ongespoten (gebeurt nog wel eens.) alleen de richtingsaanwijzers werken niet omdat ik die van achter eraf heb gehaald. de Laser zit er al een half jaar op, is nog altijd in perfecte staat alleen verkleurd in de bocht.
km weet ik niet uit het hoofd ik denk rond de 9500 (in ieder geval nog geen 10.000), toen ik hem kocht (1,5 jaar geleden) stond er 5000 op. Maar sindsdien zijn ook zowat alle onderdelen vervangen door nieuwe. (behalve cilinder)
scooter zelf loopt zo'n 90-95 maar ik denk dat ik hem ga begrenzen bij verkoop.
foto's zijn aangepast.
waar anders? ik verwacht geen tips ofzo van "doe dit of dat voordat je verkoopt" gewoon een richtprijs. geen grote vraag lijkt mij.
Nou 500 en 700 euro vind ik wel erg minimaal. Ding ziet er op de foto's nog goed uit en dat er veel aan veranderd is wil niet zeggen dat hij geen flikker meer waard is. Ik denk dat je hier echt nog wel 1200 euro voor kunt vragen. Zet hem gewoon op marktplaats voor 1400 en dan kun je altijd nog wat onderhandelen.
Ik denk niet dat ze die ophanging los verkopen, anders moet je eens een paar webshops een mail sturen of ze hem kunnen leveren (te beginnen met euroscooters die zijn de officiele importeur van Stage6).
Idd, voor die aerox hierboven kan je echt nog wel 1200 vangen...ik ken iemand met een nog gaardere aerox, die slecht gespoten was enzo (allemaal verschillende kleuren wit en zwart), die die toch nog voor 1400 heeft kunnen verkopen...
Deze aerox ziet er daarentegen nog harstikke goed uit..
hej, ik heb nu een stage6pro cilinder met 21mm carb.
Alleen er komt maar geen benzine in de cilinder, de bougie blijft kurkdroog.
Waar kan dit aan liggen?
er is 1 gaat voor vacuum dat gewoon open is en niet afgedicht, kan het daar aan liggen?
je hoort tijdens het starten als je gas geeft ook geen bwooaapp geluidje ofzo.
ik heb mijn uitlaat geschuurt en met hittebestendige blanke lak gespoten met tussenposen maar als k rij word de lak weer plakkerig wat kan ik daar aan doen?? of is daar iets aan te doen?
hej, ik heb nu een stage6pro cilinder met 21mm carb.
Alleen er komt maar geen benzine in de cilinder, de bougie blijft kurkdroog.
Waar kan dit aan liggen?
er is 1 gaat voor vacuum dat gewoon open is en niet afgedicht, kan het daar aan liggen?
Welke vacuum heb je niet afgedicht? Die op de carb of die bij de benzinetank? Misschien dat benzinetank vacuum trekt.
rr vinny said:
ik heb mijn uitlaat geschuurt en met hittebestendige blanke lak gespoten met tussenposen maar als k rij word de lak weer plakkerig wat kan ik daar aan doen?? of is daar iets aan te doen?
Welk merk hittebestendige lak en hoelang is het geleden dat je de uitlaat hebt gespoten (lang genoeg laten drogen)? Anders gewoon elke keer met olie insmeren, verkleurd hij mooi bruin en gaat hij ook niet roesten.
ik heb nu nieuwe lagers voor m'n krukas, aan een kant van de lagers zit een kunstof ring en aan de andere kant is die open... welke kant moet nou waar?
Klinkt misschien heel dom maar kan natuurlijk iedereen overkomen: staat het kraantje open?
EDIT: Als je vlotterbak leeg is geweest, moet je meestal even flink kicken om hem weer vol te krijgen. Dus contact eraf en dan volgas een aantal keren kicken.
Welk merk hittebestendige lak en hoelang is het geleden dat je de uitlaat hebt gespoten (lang genoeg laten drogen)? Anders gewoon elke keer met olie insmeren, verkleurd hij mooi bruin en gaat hij ook niet roesten.[/QUOTE]
ik heb hitte bestendige blanke lak van MOTIP en na 3 dagen drogen begon hij weer te plakken(als de uitlaat warm word) en de uitlaat gewoon met 2tact olie insmeren ?