Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

DeJongh said:
@Jeroen@SR2000: Dat zal waarschijnlijk iets van een katholysator (of hoe je dat schrijft) zijn, die zorgt er alleen voor dat de uitlaatgassen wat gefilterd worden en kun je gewoon verwijderen.

catalysator dus :p.Net zoals bij auto's houden zo'n dingen toch altijd een beetje tegen, al is het geluid of iets anders, het houdt toch altijd wel iets tegen.
Grtz, Razer.
 
DeJongh said:
Check je bokstandaard eens, daar hoort een een rubber tussen de zitten zodat hij niet tegen het carter tikt, deze wil je weleens verliezen waardoor je standaard tegen je carter loopt te tikken.

Dat zou heel goed kunnen want, de mijne standaard dus zit ook los en tikt ook steeds meer. Gewoon andere veer of strakker aanspannen. Als dat al hetgeval is natuurlijk ;)
 
ik heb een peugeot sc en voor zover ik weet is hij helemaal standaard maar, bij de 30 op de teller trekt hij opeens wat slechter op en dan boven de 37 begint hij weer goed te trekken. waar ligt dit aan en hoe verhelp ik dat
 
Ik wil men blok laten parel stralen maar nu was er vandaag iemand bij me die zijn blok ook had laten parelstralen maar dat zag er heel grijs en dof uit terwijl ik hier op verschillende projecten iets heel anders zag. Dat het nog wel een heel mooie grijze kleur had. Maar ligt dit aan de techniek of zo of zou het gewoon gestraalt zijn?
 
weet iemand van jullie toevallig wat de verzendkosten zijn van Duitsland naar nederland via scooter-attack ? vraag hier maar even voordat ik mij meteen ga aanmelden enzo
bvd !
 
projectrox parel stralen is mooier en en als het dof is is het gewoon gestraald met staal grid

en over dat coaten zou ik niet doen je blok word erg warm de kans lijkt em erg groot dat het gaat barsten en in je blok word het nog heter omdat die coating de warmte binnen houd ik zou het niet doen :P

koop dan een spuit busje motor paint van motip....
 
robinsr50 said:
en over dat coaten zou ik niet doen je blok word erg warm de kans lijkt em erg groot dat het gaat barsten en in je blok word het nog heter omdat die coating de warmte binnen houd ik zou het niet doen :P

Je kunt je carters wel gewoon laten coaten hoor. Heeft geen gevolgen ofzo.
 
nou ik weet het niet hoor het kan nooit goed zijn het houd de warmte beninnen als een beest er was een keer een topic over en daar kwam dit zelfde als ik zij uit voor dat het veel te warm word en dat de coatin breekt of scheurt
 
robinsr50 said:
nou ik weet het niet hoor het kan nooit goed zijn het houd de warmte beninnen als een beest er was een keer een topic over en daar kwam dit zelfde als ik zij uit voor dat het veel te warm word en dat de coatin breekt of scheurt

*zucht* er zijn 100 mensen met gecoate carters, dit gaat gewoon prima
 
Dennis said:
dude doe chill:) en voor de warmte maakt het niks uit

Het is de hitte:p (het weer)
----------------------------------------------

Origineel gepost door DeJongh
@Jeroen@SR2000: Dat zal waarschijnlijk iets van een katholysator (of hoe je dat schrijft) zijn, die zorgt er alleen voor dat de uitlaatgassen wat gefilterd worden en kun je gewoon verwijderen.

Nou gewoon verwijderen? je zal je uitlaat door midden moeten zagen katalysator eruit en dan weer de helften op elkaar lassen. Bij sr2000 orginele uitlaat komt er best wel wat geluid uit als de katlysator weg is.
 
Last edited:
Ok dan laat ik het parelstralen. Als ik dat niet mooi vind laat ik het gewoon coaten. Oh jah als het geparelstraalt is wil er er nog wel gewoon een blanke coating over heen laten maken zodat het wel beschermd is. Bedankt voor de info
 
Rollen

hallo mensen,
Ik heb een onbegrensde puch typhoon met een technigas next uitaat.
en een Hebo vario met bijhorende (zwarte) drukveer.
Nou is mijn vraag of iemand een idee heeft welke rollen ik moet hebben.

Voor Hebo zijn er namelijk niet veel testrollen te vinden door de goede maat (17*12)

Alvast bedankt!
 
ProjectRox said:
Ok dan laat ik het parelstralen. Als ik dat niet mooi vind laat ik het gewoon coaten. Oh jah als het geparelstraalt is wil er er nog wel gewoon een blanke coating over heen laten maken zodat het wel beschermd is. Bedankt voor de info

Als het niet lukt gewoon polijsten, verchromen of vernikkelen :W

(zonder leestekens leest het beroerd)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top