Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

Bij die vario is alles compleet met drukveer. Dus zal eens zien hoe die loopt. Eerst maar eens ff binnen krijgen. En zal ik eens ff testen. Heb namelijk ook nog een malossi gele drukveer.... En trekveertjes van malossi, geel, zwart en wit.
En wat die rollen betreft, boeit me niet zoveel want komt toch geen andere vario meer op.... Tenzij ie versleten is maar dan haal ik gewoon het zelfde.
 
Nog ff ene vraagje :). Ik krijg zondag dus een slider. Nu heb ik een maat die heeft een malossi 70cc cilinder voor dat ding liggen. Maar zonder kop en zuiger. Wat voor kop kan ik op die cilinder zetten? En welke zuiger moet ik voor dat ding hebben?
 
hey jongens/meiden

ik hbe een sr 2000 morini c16 er onder maar nu die moet die flens verlengd worden iets maar en onder een hoekje komen

ik wil een metalen buis gaan halen kan ik gewoon bij hornbach halen of zow denken jullie en ik weet dta ik op de maat meot letten

en zal het veel vermogen kosten
 
hoeveel spuitbussen heb je nodig voor 1 runner????

haal ik het met 4x grondlak
4x zwart en 4x glans?????

heb vaak gespoten daar nie van
maar moet ff prijsopgaaf maken en weetnie wat ik nodig heb hier aan.
 
hey

zal dit kwa prestaties veel uit maken een vernouwing van 1 mm ongveer zeker niet meer

anders kan ik altijd nog even dremelen of zow

gr robin

uitlaatbijnapas021klein.jpg
 
kiesler-aerox said:
ik zit met het volgende probleem: ik wil mijn kill-switch monteren aan m'n pvl digitaal, maar hetzelfde probleem blijft maar trg komen : werkt omgekeerd: ipv uitvallen als rode dop ervan is start hij enkel:? en heb al alles geprobeerd, iedere draad te verbinden . Kan het zijn dat het een slechte kill-switch is ofniet ( is al de 2de die ik geprobeert heb)


dit probleem is vaker tegengekomen: gebruik de search en ge zult het vinden;)
 
Sonic9master said:
waar kan k evo voetpakkingenset bestellen?
om squish te afstellen
Bij bijna elke webshop en alle dealers die Polini leveren die hebben hem op voorraad of kunnen hem bestellen. Beetje domme vraag als ik eerlijk mag zijn.
 
toevallig moest een vriend van mij vandaag koppaking set hebbe voor polini evo 50, 5 bedrijven gebeld allemaal niet op voorraad.. en bestelle duurde lang want het moest uit italie komen:S
 
DeJongh said:
Bij bijna elke webshop en alle dealers die Polini leveren die hebben hem op voorraad of kunnen hem bestellen. Beetje domme vraag als ik eerlijk mag zijn.

k had niet over koppakkingset
maar voetpakkingenset;)

oja?
k heb scootparts,easyparts gekeken maar ze hebben t niet

kun je t voor me zoeken?;) als je domme vraag vind:|
 
wat is eigenlijk het principe van snelgas
zorgt dit enkel voor een betere gasreactie
is dit ook goed voor standaardscooter of enkel voor de motorisch uitgebouwde scooters?
 
P-J said:
wat is eigenlijk het principe van snelgas
zorgt dit enkel voor een betere gasreactie
is dit ook goed voor standaardscooter of enkel voor de motorisch uitgebouwde scooters?

snelgas is eingelijk niet van toepassing bij een standaart setup

het is bij een grotere carb nodig omdat je *zuigertje* iets verder omhoog getrokken kan worden


nu ik waar kan ik een knipperlichtglasjes set kopen voor mijn sr viper ik kon het niet vinden op euroscooters en scootparts iemand een idee??
 
brambomb said:
snelgas is eingelijk niet van toepassing bij een standaart setup

het is bij een grotere carb nodig omdat je *zuigertje* iets verder omhoog getrokken kan worden


nu ik waar kan ik een knipperlichtglasjes set kopen voor mijn sr viper ik kon het niet vinden op euroscooters en scootparts iemand een idee??

Waar heb jij het over? snelgas zorgt er aleen voor dat je een kortere draai met je hand moet maken om gas te geven. (dit scheelt dus reactie tijd) Bij een grotere carb moet je de gaschuif een groot stuk verplaatsen en met snelgas gaat dit met een kortere slag.
 
mensen ook maar een ''dom'' vraagje van mijn kant.
Ik moet met mijn evo 50 + bijbehorende pretspul erg zwaar in rollen gaan zitten om hem goed te laten rijden (+/- 5 gram!) waar kan dit aan liggen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top