Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

brambomb said:
snelgas is eingelijk niet van toepassing bij een standaart setup

het is bij een grotere carb nodig omdat je *zuigertje* iets verder omhoog getrokken kan worden


nu ik waar kan ik een knipperlichtglasjes set kopen voor mijn sr viper ik kon het niet vinden op euroscooters en scootparts iemand een idee??

een aprilia dealer moet er zeker nog aan geraken
en mss is kijken bij easyparts bij originele onderdelen dacht dat de viper er nog opstond

edit op easyparts staan ze nog bij originele onderdelen dan aprilia, dan sr dan je type en dan body viper is de sr uit 94-96
 
Ik heb dus een malossi 70cc voor men slider gekocht van een maat van me. Nu heeft die er geen kop bij. Maar zou de standaard kop daar op kunnen? Zonder vermogen verlies? (als het past teminste)

En een irsal 50cc snel vlinderpoorter, waar kun je die pakking los kopen? Want kan ze niet vinden....
 
P-J said:
een aprilia dealer moet er zeker nog aan geraken
en mss is kijken bij easyparts bij originele onderdelen dacht dat de viper er nog opstond

edit op easyparts staan ze nog bij originele onderdelen dan aprilia, dan sr dan je type en dan body viper is de sr uit 94-96


dankje ik zag ze op easy parts zelf nog bij optic maar ik had niet easy parts gekeken :$
 
velgen

velgen van men aerox wilde ik graag chrom kan ik dit zelf doen met polierborstel en pasta,maar lukt het ? kom ik overal aan
 
Ik heb dus een aerox waar deze setup onder komt:

Airsal 50cc snel vlinderpoort
Dellorto 19mm carb
Hebo Vario
Yasuni R

Nu wou ik dus een sproeier set van stage 6 kopen maar welke moet ik nemen? Ik wou de 88 tot 110 nemen maar zijn 2 soorten.

Stage 6 sproeierset Dell'orto 5mm, 10 stuks 88-110

Stage 6 sproeierset Dell'orto 6mm. 10 stuks 88-110

Dus 1 van 5 mm en 1 van 6 mm. Maar welke moet ik nou hebben?
 
Kickstartkap

Wat voor nut heeft het om in de waterpompdeksel of kickstarterkap gaten te boren of iets uit te frezen , is dit aleen voor de show ??
 
het probleem is ik kan het nie meer krijge bij de dealer hier in de buurt of ik moet het op internet bestelle en daar heb ik niet zon zin in omdat dat zo lang duurt:)andere oplossing miss????
 
vraag die dealer om een vel pakkingpapier. als het eentje van de oude stempel is dan heeft ie dat vast op voorraad



Hanzo said:
het probleem is ik kan het nie meer krijge bij de dealer hier in de buurt of ik moet het op internet bestelle en daar heb ik niet zon zin in omdat dat zo lang duurt:)andere oplossing miss????
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top