Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

honda_wallaroo said:
??????????

je moet hem gewoon laten schouwen.. Daarbij het frame- en bloknr. laten zien. Verder ook je legitimatie dacht ik.met dat blad naar het postkantoor.. krijg je een blad met gegevens thuisgestuurd, en met die gegevens kan je kenteken laten maken..
 
Hoi,
ik heb een probleempje, ik ben nou bezig met m'n electrische startmoter eruit te halen, omdat ik deze wilde poetsen/polijste en nu krijg ik het laatste (onderste) kruiskop schroefje er niet uit (gaat om Mina Hor.@Phantom). Wie heeft er handige tips om deze schroef los te krijgen, want de schroef zit op een lastig bereikbare plek.

Bvd,

Ewoud

[EDIT] Probleem is al opgelost door een hoop geplaar met verlengstukjes/scharniertjes voor de schroevedraaier [/EDIT]
 
Last edited:
Nou heb nu dus een slider dolle pret. Na de nodige problemen binnen 1 dag rijd ie weer :).

Nu als ik een wheelie maak en laat gas los en herneem weer dan duurt het ff voordat ie weer oppakt....

Als ik een drempel hard neem zakt ie in en komt ie ineens weer

als ik heel hard rem en geef weer gas dan duurt het weer ff voor ie komt en valt ie zelfs bijna uit!

En soms als ik een bocht neem zakt ie ff weg en daarna agat ie weer verder.

Weet iemand wat dit kan zijn?
 
Vraagje van mijn kant..

Tijdje terug Speed '04 gekocht met de volgende tekst / cijfers erin gegrafeerd ( Of hoe je dat schrijven mag :rolleyes: )

Nou is het zo dat ik hoorde dat iemand deze cilinder klaar had gemaakt voor SPA, nou wil ik vragen weten WIE is diegene die aan deze cilinder gebeunt heeft en WAT is er aan gedaan.

Het is zo dat diegene hier op het forum zit, hopelijk leest die dit en kan die mij PM'en of anderen die hier meer van weten :)

1679obp.jpg
 
jo gasten k heb laatst een malaguti f12 phantom gekocht. nu kijk k op www.50cc.nl en daar zie ik dat hij luchtgekoeld is maar die van mij is watergekoeld :S k snap er niks van. maar eeuh nu komt de vraag passen alle mina horizontaal cilinders die watergekoeld zijn er op of niet?
 
aerox tuner said:
jo gasten k heb laatst een malaguti f12 phantom gekocht. nu kijk k op www.50cc.nl en daar zie ik dat hij luchtgekoeld is maar die van mij is watergekoeld :S k snap er niks van. maar eeuh nu komt de vraag passen alle mina horizontaal cilinders die watergekoeld zijn er op of niet?
ja.
 
s0007 scotty sack aka s54
maar de cilinder is afgedraait en iets hoger gezet qua timing
er is een klein beetje aan alle bij de kanten afgedraait omdat sommige cilinders van de fabriek uit niet recht zijn
maar verder is er weinig aan gedaan
 
twan nelissen said:
s0007 scotty sack aka s54
maar de cilinder is afgedraait en iets hoger gezet qua timing
er is een klein beetje aan alle bij de kanten afgedraait omdat sommige cilinders van de fabriek uit niet recht zijn
maar verder is er weinig aan gedaan

sommige malossi cilinders niet recht ? :X :X

dat zou wel erg extreem zijn :P wtf
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top