Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

een roze top is een complete cilinder ;) en wordt in de meeste webshops easyparts, scootparts, xsh-parts, speed-parts etc verkocht.

Edit :/ Ook wel bekend als : Top Performance Due Plus
 
Ik d8 ergens gelezen te hebben dat bcd een wheelie bar had gemaakt voor verschillende type scooters.

Zal wel ff zoeken nog anders zelf 1 maken. Maar dan gaat men pa weer vragen: waarom heb je dat nodig 8P
 
tja , als je wilt stunten zou ik dat iig niet met je gewone scooter doen...

mischien worden ze ook wel gemaakt maar dat ze nog niet op de markt zijn ,maar ik kan er al niks over vinden dus lijkt me stug..
 
Heb nu men slider die ik voor de straat gebruik. Als men aerox af is wil ik die wheelie bar op de slider zetten. Want je mag dat toch niet hebben? Daarvoor kun je toch boete krijgen of is dat bs?
 
Ok weet ik dat hoor weer.

Zag trouwens op scooter-center (was die site denk ik) dat de wheeliebar van doppler is. Maar kan em niet voor een slider vinden dus zal waarschijnlijk zelf bouw moeten worden.
 
hallo k ben bezig met een frame racer met alleen de achterkap. t gaat hier om een malaguti f12 phantom. maar als k em nou wil starte moet k dan de killswitch in da ding doen waar die hoort(dus zeg maar waar die uitgaat als je valt) , choke open zetten en dan kickstarte. zou ie het dan doen? want k wou de bekabeling en al der af halen.
 
ProjectRox said:
Ok weet ik dat hoor weer.

Zag trouwens op scooter-center (was die site denk ik) dat de wheeliebar van doppler is. Maar kan em niet voor een slider vinden dus zal waarschijnlijk zelf bouw moeten worden.

bcd heeft idd geenbar alleen doppler.
 
aerox tuner said:
hallo k ben bezig met een frame racer met alleen de achterkap. t gaat hier om een malaguti f12 phantom. maar als k em nou wil starte moet k dan de killswitch in da ding doen waar die hoort(dus zeg maar waar die uitgaat als je valt) , choke open zetten en dan kickstarte. zou ie het dan doen? want k wou de bekabeling en al der af halen.

als je er een killswitch op hebt zou ik die wel in dat soort dopje doen ja anders start ie niet:P
of je shoke moet gebruiken licht aan hoe goed je m hebt afgestelt.
 
Ik heb dus even een C16 onder mijn Standaard zipje gehangen, was niet vooruit te branden met stotteren enzovoorts.
Ik haal voor de gein even het luchterfilterkapje eraf en hij loopt ineens wel oke.

Maar de bougie blijft grijs, met en zonder kap. Sproeier is 80. Moet ik nu kleiner of groter in sproeier gaan, grijs betekend te arm dus groter, maar aangezien bij zonder kap wel beter rijdt maar nog steeds grijs blijft weet ik het niet meer.
Weet iemand het? Bedankt alvast.

Edit;
Ik los het zelf wel op met carb ff doorblazen, nieuw elementje halen en dan kijken welke kleur de bougie doet.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top