This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus
 

Halogeen lamp +- €30.-

Geeft zo'n ding een beetje fatsoenlijk licht?
En kan je nu evengoed het grote licht aanzetten, of vervalt dit.

 
Gearox said:

Halogeen lamp +- €30.-

Geeft zo'n ding een beetje fatsoenlijk licht?
En kan je nu evengoed het grote licht aanzetten, of vervalt dit.


geeft genoeg licht, meer dan je gewone stadslicht iig. volgens mij vervalt je grote licht. die dingen aan de zeikant weet ik niet precies wat het zijn, knipperlichten of stadslicht.. kweet iig dat die halogeenlampen in het midden zat licht geven

nu mijn vraag
als je van die bw'sjes hebt met zo'n trommelrem voor, kun je daar bijv een aerox voorvork of sr of iets dergelijks in zetten? zonder aanpassingen.
 
Gearox said:

Halogeen lamp +- €30.-

Geeft zo'n ding een beetje fatsoenlijk licht?
En kan je nu evengoed het grote licht aanzetten, of vervalt dit.



geeft zeer goed licht, ik heb het zo aangesloten dat, als ik me schakelaar in het miden zet, er maar 1 halogeen lampje brand, waardoor dit lampje automatisch meer licht geeft op een kleiner oppervlak, dus heb je in principe hetzelfde als groot licht.. gewoon een beetje kutten met de draadjes die uit de lamp komen( bij de TNT dingen zijn dat er 4 omdat er 2 lampjes in zitten,en bij de ori lamp maar 2..als ik het goed heb)

succes

@ wouter, je zulf wel aanpassingen meoten maken, je hebt zoiezo een rempotje nodig, en een remsetje, verder moet je kijken of de voorvork van een aerox/ SR past in je normalen balhooft..aanpassingen genoeg dus..

als je dus gewoon een comlete voorvork kan krijgen.. inclusief voorremsysteem, dan is het wel te doen ja
 
TommiiY said:
verder moet je kijken of de voorvork van een aerox/ SR past in je normalen balhooft..aanpassingen genoeg dus..

dat is dus de vraag.. past die van een aerox of het liefst een sr zo in het balhoofd van een booster/bw's
 
Die dingen hierboven zijn om metaal weg te schuren dus polijsten niet echt. Meer om lasnaden enzo vlak te maken. Maar je hebt ze in verschillende sterktes. Ook om roest verf enzo weg te halen. Werkt trouwens ook perfect om bijv. verf van remklauwen,carterkap,waterpompdeksel enz. weg te halen.


Iemand andwoord op mijn vraag hierboevn met yasuni c16.
 
Snel vraagje: kun je aan alu AC cilinder in de winter warm genoeg krijgen zodat je er 'veilig' mee kunt rijden zonder te hoeven afplakken ed? Gaat om een 50cc alu cilinder van TNT voor mina vert.

Zelf denk ik dat deze niet op de gewenste temp komt omdat het buiten gewoon te koud is, maar wou ff een second opinion
 
Simpel vraagje, Mijn remlicht doet het dus niet meer, maar ik zat dat het gewoon 1lampje was dus voor rem en gewoon licht, en het achterlicht doet het wel gewoon. En in dat lampje zat ik niet dat die uit 2 kleine lampjes ofzo bestond dus heb ik nu gewoon een nieuw lampje nodig of ligt het ergens anders aan. Hij geeft dus geen remlicht met Zowel me voor als achterrem indruk.
 
@ sandor jij bedoelt waarschijnlijk slijpschijven, dit zijn , als ik me neit vergis gewoon kleine stukjes schuurpapier achter elkaar gemaakt, dus je krijg het efect van suuuppper snel schuren... en indd om de verf eraf te halen wekt het wel denk ik.. ook om voor te schuren en daarna met de hand nog af te schuren zeg maar zal het ook goed werken..

probeer anders een stukje frame ofso om het te proberen... zie je vanzelf of het lukt

@ wouter.. dan weet ik het niet...
 
powerfilter bedoel je. Zo ja, nee. Wordt alleen maar slechter er komt veels te veel zand binnen. en als het regent wil je er al helemaal niet mee rijden.
 
Zal wel domme vraag zijn, maar hoe krijg je die olieplug op het carter er vanaf?
Ik heb een nieuwe en die is gewoon schroefdraad, maar de oude krijg ik er totaal niet uitgedraaid.
Het is mina verticaal.
 
Status
Not open for further replies.