Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

fvanwinsen5 said:
is zo n yss veer voor 55 euro van josdijkman een redelijke Goeie achterveer?? of is het echt TROEP??!! ... oke ik snap voor de prijs dat het geen RS24 Kwaliteit is :)


volgens mij issie wel te doen:) je ziet er zoveel mensen mee rond rijden, en heb er iig nog nooit iets slechts over gehoord..
 
Hey,

mn sr2000 heeft nu een yas. z, sproeier 82, mal. rood drukveer en hebo vario erin zitten, maar hij komt alleen niet goed van zijn plek. Ik denk dus dat ik andere trekveertjes nodig heb, maar welke passen onder een morini? Ik kan op euroscooter en easyparts niets vinden voor specifiek een morini..

MrSelected
 
eey weet iemand hoeveel grams rolletjes ik moet hebben voor mijn rox hij is helemaal orgineel alleen een gianellie nrx uitlaat en varioring erin anders kan ik elke dag fietse in amersfoort
 
voorkap installeren

Hallo,
Ik heb juist een nieuwe Mbk Stunt gekocht en wil er wat aan veranderen. ik wil beginnen met een nieuwe bcd voorkap erop te zetten; nu is mijn vraag:
kan ik dat als (onervarenen) zelf doen en hoelang zou dat mss duren? of schakel ik beter een pro in en verlies zoveel euro's...?

bedankt
 
de voorkap plaatsen is gewoon vijzen losdraaien, voorkap ervan, nieuwe voorkap erop en terug aandraaien. Maar in die bcd voorkap zitten spotjes ipv een gewone koplamp, dus moet je ook 2 suikertje , 4 kabeltjes en een speciaal kopje voor op die spotjes gaan halen in de doe-het zelf zaak. Dan heb je drie draden die je van je gewone koplamp hebt afgehaald. Een groen, een gele en een zwarte. Je hebt maar 2 kabels nodig om die spots aan te sluiten dus je mag kiezen of je nu de groene of de gele kabel neemt, maar de zwarte moet er alleszinds tussen zitten. Dan neem je een suikertje en je plaatst hem op de bvb groene kabel en dan heb je 2 kabeltjes die je van dat speciale kopje in dat suikertje aansluit en het speciale kopje op een spot zet. Hetzelfde doe je nu met de zwarte kabel. :)
 
is een top racing drukveer ong. even sterk als een malossi rode drukveer. De scooterwinkel bij mij heb namelijk geen malossi rood en beweert dat deze bijna niks verschilt.
 
of je er wat aan hebt weet ik niet maar er is wel een truukie je pakt een weegschaal je zet je veer er op pakt een dop van een spuitbus doe je over de veer heen je drukt de dop in dus de veer ook tot onder net de weegschaal niet aanraken anders heb geen zin :P stel hij geeft 30 kilo weer pak je die andere veer je doet hetzelfde en kijk wat die weer geeft dan weet je het ongveer

:P
 
MrSelected said:
Hey,

mn sr2000 heeft nu een yas. z, sproeier 82, mal. rood drukveer en hebo vario erin zitten, maar hij komt alleen niet goed van zijn plek. Ik denk dus dat ik andere trekveertjes nodig heb, maar welke passen onder een morini? Ik kan op euroscooter en easyparts niets vinden voor specifiek een morini..

MrSelected


als voorbeeld:
Heb ook een sr 2000
yas r
sproeier 90
hebo vario met 5,2 gram rolletjes
luchtfilter begrenser der uti
En koppeling standaard gelaten.
En trekt echt goed op in 1 rechte lijn

En koppeling voor morini is 110 mm
bij euroscooters hebben ze wel meer onderdelen voor morini
 
Heeft een SR2000 een luchtfilter begrenzer? Alleen een vario ring en een prop in de uitlaat dacht ik.

Ik moet sowieso nog wat kloten met de afstelling (zit nu 5.5 gram in, lijkt mij beetje zwaar. ) Sproeier miss nog wat groter etc.

Maar mijn vraag was dus of de trekveertjes voor een minna ook op een morini gaan. :W
 
weet iemand wat de std. sproeiermaat is van een nrg mc2 sd lc?
ik zit nu op 65 op een std onbegrensde nrg, met een luchtfilter waar een paar gaten inzitten. Zou dit te klein zijn?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top