Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

het lampje van mijn achterlicht werkt gewoon,
ik zie ook maar een lampje zitten nm. die van het achterlicht,
en die werkt gewoon goed.
en die zekering waar kan ik die vinden?
 
k heb ff een vraagje,

k ben nu m`n remblokjes aant vervangen,
maar op de achterkant van de remblokjes (dus de kant die naar de zuiger toe zit) zitten 2 dunne metalen plaatjes (ik vermoed om de achterkant van de blokjes te beschermen oid)
nu is mijn vraag: moeten die er per se tegenaan? want dan krijg k m`n blokjes niet ertussen...
 
Sandor said:
het lampje van mijn achterlicht werkt gewoon,
ik zie ook maar een lampje zitten nm. die van het achterlicht,
en die werkt gewoon goed.
en die zekering waar kan ik die vinden?
Het is een "dubbellampje", met 2 "spiralen", hier kan er een van kapot zijn.
Het kan ook zijn dat je sensors kapot zijn bij de remhendels.
 
warface said:
k heb ff een vraagje,

k ben nu m`n remblokjes aant vervangen,
maar op de achterkant van de remblokjes (dus de kant die naar de zuiger toe zit) zitten 2 dunne metalen plaatjes (ik vermoed om de achterkant van de blokjes te beschermen oid)
nu is mijn vraag: moeten die er per se tegenaan? want dan krijg k m`n blokjes niet ertussen...
en hoe krijg ik de remcylinders het amkkelijkste erin geduuwd, want ze willen niet naar binnen schieten.
 
S_tef said:
Het is een "dubbellampje", met 2 "spiralen", hier kan er een van kapot zijn.
Het kan ook zijn dat je sensors kapot zijn bij de remhendels.

Waar zitten die sensors?

Bij mij brand alleen bij de voorrem het achtligt..:S
 
Ey
Wat is de diameter van een sr achterlicht? en dan 1 ronde niet 2 want ik wil mischien een sr achterlicht in mun scoot inbouwe maar dan meot het wel passe
 
ik zit met een probleem, ik zou graag een luchtfilter kopen maar ze hebben mij gezegd dat je best een geslote kan kopen want als je een open luchtfilter koop en het regent da is die drekt naar de knoppe. is dat waar en zou ik dan beter een geslote luchtfilter kopen??
 
censored said:
ik zit met een probleem, ik zou graag een luchtfilter kopen maar ze hebben mij gezegd dat je best een geslote kan kopen want als je een open luchtfilter koop en het regent da is die drekt naar de knoppe. is dat waar en zou ik dan beter een geslote luchtfilter kopen??
Het aller beste is om een standaard luchtfilter te kopen/behouden.
Als je toch perse een ander filter wilt is een gesloten filter zeker aan te raden. Je kunt er natuurlijk gewoon mee rijden, maar dat zal de levensduur van je cilinder niet ten goede komen.
 
Erwin280 said:
HEY

Ik zie hier op scootparts een soort van mengsel opslagpompje van malossi.

Mijn setup wordt :

gilardoni 70cc alu
gianelli shot
19mm
hebo vario

zou het veel schelen er staat namelijk bij dat je een betere gasreactie krijgt.



http://img15.imgspot.com/?u=/u/06/118/12/mengselpomp1146328295.jpg


Nog even over mijn vraag het was idd een powerbox. Dacht dat het iets anders was omdat hij niet op de meeste powerboxen lijkt.
 
Erwin280 said:
Nog even over mijn vraag het was idd een powerbox. Dacht dat het iets anders was omdat hij niet op de meeste powerboxen lijkt.

Is idd powerbox en als je ff zoekt kan je er wel een topic over vinden over het nut en onzin ervan.. :)
 
Hey,
heeft zo'n reich waterpompje alleen invloed op topsnelheid? of ook trekkracht? of ook nog eens op de koeling?
hoeveel kmpu kan het schelen zo'n reich waterpompje ipv normale?
 
Sandor said:
scheelt dus echt geen bal hoor,
enkel wat weerstand,
voor straat zou ik het igg niet gebruiken.

nee voor een Stage6Racing..
heeft het dan wel nut of is het echt te verwaarlozen?
maar bijv een afgedraaide ventivlar levert 0,3pk winst op dus..
 
scootthommy said:
wat voor gereedschap moet ik gebruik voor een schroefje met een 6-sterrige dop? Het zit op een peugeot speedfight en er kan geen imbus in :S
Dat noem je torx en je hebt er speciale torx sleutels voor, gewoon verkrijgbaar bij de bouwmarkt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top