Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

wannaB said:
Hey,
heeft zo'n reich waterpompje alleen invloed op topsnelheid? of ook trekkracht? of ook nog eens op de koeling?
hoeveel kmpu kan het schelen zo'n reich waterpompje ipv normale?
daar zal je niet veel van merken hoor..
als het invloed zou hebben dan heeft het invloed op top en trekkracht maar dat is te verwaarlozen.
De meeste mensen nemen een electrisch pompje omdat je dan makkelijker zelf kunt bepalen hoe warm je hem laat worden. Voor vermogenswinst hoef je het niet te doen.
 
hey mede forum members

ik heb een sr 2000 morini

nu wil ik van gietijzer 70

naar alu 70 en zit ik te denken aan een airsel cilinder

maar wat kan ik verwachten kwa prestaties ??

en is het een t6 of hoe kan ik dat zien wat houd het in ??

de verkoper melde me dat hij er 14,7 pk heeft uitgehaald en ja we hebben het hier nogsteeds over morini

zijn setup was

yasuni c16 beetje aangepast
21mm kan ook 24mm weet niet zeker
binne rotor
race vario
race kopeling
malossi recht spruitstuk
rito asje
en niet te vergeten de airsel cilinder of het een t6 is weet ik niet en niet getund

MVG Robiin
 
robinsr50 said:
ze hele leven als jij er normaal mee omgaad

en in de uiterste gevalen kan je kruk een productie fout hebben maar die kans is erg klein

K denk dat er toch ook wel slijtage zal optreden bij het bigend lager..?

Maar alsnog gaat die tot die tijd lang genoeg mee idd :)
 
robinsr50 said:
hey mede forum members

ik heb een sr 2000 morini

nu wil ik van gietijzer 70

naar alu 70 en zit ik te denken aan een airsel cilinder

maar wat kan ik verwachten kwa prestaties ??

en is het een t6 of hoe kan ik dat zien wat houd het in ??

de verkoper melde me dat hij er 14,7 pk heeft uitgehaald en ja we hebben het hier nogsteeds over morini

zijn setup was

yasuni c16 beetje aangepast
21mm kan ook 24mm weet niet zeker
binne rotor
race vario
race kopeling
malossi recht spruitstuk
rito asje
en niet te vergeten de airsel cilinder of het een t6 is weet ik niet en niet getund

MVG Robiin
14.7 pk met een untuned Airsal T6 lijkt me sowieso niet..
dan zal hij wel getuned zijn , en dan is het cker wel mogelijk..
 
iemand een idee hoe ik de kabel van de kilometerteller van het dashboard moet losmaken bij een MBK Booster Next (2003)? Het is een soort dikke grijze stekker die vastzit op het witte omhulsel van mijn dash.
 
S_tef said:
yasuni z
yasuni r
yasuni c16
yasuni c20
yasuni c21
yasuni c25 (stond op het forum te koop, was een spaanse?)
yasuni c30;
Dat was het geloof ik.
Nou je vergeet er nog een heel stel. Dit zijn ze alle uitlaten die Yasuni produceert voor scooters (mina en pia) en schakels.
Yasuni Scooter Z
Yasuni Scooter R
Yasuni Carrera 16
Yasuni Carrera 20
Yasuni Carrera 21
Yasuni Carrera 30
Yasuni Cross
Yasuni Cross HM
Yasuni Cross ML
Yasuni HMR/2
Yasuni R1
Yasuni R2
Yasuni R3 Carrera
Yasuni Sport
Yasuni SPR/3
Yasuni Trail
Yasuni Zero

PS Die Carrera 25 is niet van Yasuni.
 
bruno said:
vraagske waar kunde den trechter kope voor ne yasuni R (in den bocht) of kunde er ook eene in hangen van ne leo zx?

greetz bruno
Die proppen verkopen ze niet los. Je kunt er inderdaad gewoon een prop van een andere uitlaat inlassen. Een ring met een kleinere doorlaat voldoet ook al.
 
Mijn vertanding is versleten, als ik een nieuwe steek, moet ik dan alles nieuw kopen (incl lagers, secundaire as, en weet ik veel wat voor reutemeteut) of kan ik gewoon het deel dat versleten is kopen ?
 
JasperdB said:
Ff een snelle vraag :

heeft iemand voor mij een foto van 2 achterpoulies voor me ? (1 oud en 1 nieuw type)

Het gaat voornamelijk om de achterkant (kant die tegen het vertandingsdeksel aanzit dus)

alvast bedankt!

? :)
 
ik heb een 17,5mm dellie gekocht ik wil van julie alleen ff de aansluiingen weten van vacuumslang en benzine slang.

175mm1146678721.jpg


volgens mij is dat kopere aansluitingkje boven de vacuum, en de rechtse aansluiting de benzine. Weet het niet zeker dus ik vraag het ff.
 
Weet iemand mischien waar ik terecht kan ik ben namelijk opgelicht via internet hij heeft en vals adres opgegeven en andere foto's enzo maarja de politie zij dit zul je toch echt zelf op moeten lossen, of heb ik nu gewoon grandioos pech
 
is zo n yss veer voor 55 euro van josdijkman een redelijke Goeie achterveer?? of is het echt TROEP??!! ... oke ik snap voor de prijs dat het geen RS24 Kwaliteit is :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top