Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

Ice^ said:
Hallo,

ik heb ook een vraagje, kan het zijn dat je met een standaard scoot een warmloper kunt krijgen?
het is een Formula 50 met AC, dat koelvinnenblok is een beetje roestig.

zonee, kan het wel met bijvoorbeeld 10minuten volgas als het buiten 30 graden is?

bedankt,
Ice^
je kan er een warmloper mee krijgen ja :P maar als hij echt nog helemaal standaard is is de kans best klein dat dat gaat gebeuren.
10 minuten volgas moet ook gewoon kunnen. als alles maar goed zit (koelkappen en fan enz.)
 
vraagje :)

hey alemaal,

ik heb een vraagje :) weet er iemand hoe dat komt dat mijn brommer ineens maar
tot de 30 km/u rijd ? normaal rij ik 60 en als mijn brommer over de 30 gaat dan
gaat hij heel traag naar de 40 en ook heel traag naar de 50 en 60 weet iemand
hoe dit komt ? laat me iets wete aub :D

Gtzzz,
[x]Dj_sp!r0s[x]
 
ik kan een speedfight 2 kopen voor een leuk prijsje, net wezen kijken mooi ding alleen bij het optrekken hapert hij heel erg (komt zowat niet vooruit) maar van 25 km/u tot z'n top trekt ie wel normaal op weet iemand wat dit is? gewoon bougietje of gaat dit een duurdere grap worden

ik weet alles van puch maar niks van scoots....
 
flake said:
ik kan een speedfight 2 kopen voor een leuk prijsje, net wezen kijken mooi ding alleen bij het optrekken hapert hij heel erg (komt zowat niet vooruit) maar van 25 km/u tot z'n top trekt ie wel normaal op weet iemand wat dit is? gewoon bougietje of gaat dit een duurdere grap worden

ik weet alles van puch maar niks van scoots....
Ik denk dat dit gewoon aan de afstelling ligt. Als je zelf kunt afstellen is het niet zo'n duur grapje, kun je dit niet en breng je hem naar de dealer moet je rekenen op 50 tot 75 euro.
 
ik heb een vraag: ik heb een phantom waarvan de accu niet meer oplaad en de electrische start doet het niet. waar kan dit aan liggen? heeft het met elkaar te maken of is het gewoon toeval?

en dan nog wat: ik heb nu een paar keer gehad dat ik sochtends me scoot startte en dat hij na 1/2 seconden uit viel en daarna helemaal nix meer deed! als ik van school thuis kom doet hij het gewoon weer alsof er nix aan de hand is :S waar ligt dit aan???

alvast bedankt

Tjappie
 
tjappie said:
ik heb een vraag: ik heb een phantom waarvan de accu niet meer oplaad en de electrische start doet het niet. waar kan dit aan liggen? heeft het met elkaar te maken of is het gewoon toeval?

en dan nog wat: ik heb nu een paar keer gehad dat ik sochtends me scoot startte en dat hij na 1/2 seconden uit viel en daarna helemaal nix meer deed! als ik van school thuis kom doet hij het gewoon weer alsof er nix aan de hand is :S waar ligt dit aan???

alvast bedankt

Tjappie
Het kan inderdaad aan de accu liggen dat je electrische start het niet doet. Deze heeft namelijk wel stroom nodig en als de accu leeg is dan doet hij het dus niet.

Dat je scooter het 's ochtends niet zo goed doet, kan komen doordat hij nog koud is 's middags is het vaker wat warmer en start hij dus wat makkelijker. 's Ochtends dus gewoon de hand choke gebruiken. Heb je electrische choke dan is deze waarschijnlijk kapot.
 
DeJongh said:
Het kan inderdaad aan de accu liggen dat je electrische start het niet doet. Deze heeft namelijk wel stroom nodig en als de accu leeg is dan doet hij het dus niet.

Dat je scooter het 's ochtends niet zo goed doet, kan komen doordat hij nog koud is 's middags is het vaker wat warmer en start hij dus wat makkelijker. 's Ochtends dus gewoon de hand choke gebruiken. Heb je electrische choke dan is deze waarschijnlijk kapot.

me accu is niet kapot want hij laad wel op met een acculader. ook als hij opgeladen is doet de elec. start het niet..

in de winter toen het ECHT koud was startte hij ook gewoon meteen :S... dus denk niet dat dat het is. hij start namelijk wel meteen (en klinkt normaal) maar dan valt hij gewoon uit en doet hij HELEMAAL NIKS meer. dit had ik ook een keer smiddags met mooi weer.
 
Ik vroeg me af welke sproeier ik best steek :
nu heb ik een 90 zitten maar bougie ziet zwart
en als ik 1/4 van mijn toeren kom zegt de brommer zo luider dan dat ik gewoon aan het rijden ben bwaaauwp

zou ik dan 82 pakken ofz
of zou ik nog lager gaan
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top