Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

even een vrij domme vraag.
vanaf morgen ga ik met me scoot de weg op, dan is ie verzekerd+kenteken.
nu is het zo dat ie op de teller 60-65 km per uur gaat, voor zover ik weet is ie standaard (heb hem 2ehands gekocht)
een maat zei als je harder dan 45 kan krijg je een boete?
maar is dat zo?

sorry :P
 
@ Ice^ als je alleen je vario ring eruit hebt, zal je geen tot een hele kleine (35 euro) boete krijgen ;)


Weet iemand wat voor remlichtschakelaar er in een Aerox gaat, zag op internet dat je groot/dik - klein/dun had ..... ?!
 
1. setup:

gilardoni 70cc alu
yasuni c16
21mm
hebo vario

heb nog orginele lagers. Kan ik hier ff mee rijden km of 40 sr2000 (morini)

owja heb nog iets

2. heb een 21mm carb gekocht (malossi made by dellórtho)
waar zijn de aansluitingen voor?


Afbeelding020.jpg


3. en er zit ook een soort van gat in aan de rechterkant kan alleen niet zien of die in mijn carb loopt.

Afbeelding022.jpg


Afbeelding.jpg


Dat ding dat in het midden zit is het.

4. Kan hier trouwnes ook mijn orginele shoke op want ik zie hier een soort van mandje zitten terwijl bij mijn orginele en een 17,5 hij plat op de carb zit.
 
Last edited:
weet er iemand een testbank in de buurt van tilburg ?
heb al naar keers motoren revisie en van der kruis gebeld, maar bij keers hebbe ze t te druk, en de testbank bij van der kruis is kapot.
 
naja zit nogal spoed achter... want wil pk's en bmep weten voordat het blok open gaat voor aanpassingen... en ze wisten niet wanneer de van der kruis bank klaar was... kon nog wel even gaan duren...
maarreh ik heb gehoord dat er eentje in roosendaal stond... weet iemand daar meer over ?
 
Dag,ik heb een vraagje.
als er bij een aerox de varioring eruit is,en het resonantie buisje is verwijdert en dichtgelast,hoe hard zal die dan lopen??ik dacht zelf rond de70 op aerox teller.

groeten en bedankt alvast!
 
patrick_aerox said:
Dag,ik heb een vraagje.
als er bij een aerox de varioring eruit is,en het resonantie buisje is verwijdert en dichtgelast,hoe hard zal die dan lopen??ik dacht zelf rond de70 op aerox teller.

groeten en bedankt alvast!

Zal ong. rond je 75/80 echte km's rijden. mits goed afgestelt natuurlijk.
 
patrick_aerox said:
Aah okee,de trek en druk veertjes,moeten die strakker zijn dan de originele?en de sproeier denk ik grooter.
groeten en bedankt alvast
Ik denk zo'n 70kmh egte kilometers.
Je hoeft over het algemeen niet veel af te stellen hoor... misschien sproeier maatje groter/luchtfilter onbegrenzen...
en als je wil ,drukveer zou ik dan voor wit gaan....trekveren is niet nodig.
Voor de rest zal het wel goed zijn :)
 
hoe maken jullie je scooter van buiten schoon, kan ik gewoon met de tuinslang de carb enzo schoonspuiten of loop ik dan het risico dat ik vanalles sloop?
 
Ice^ said:
hoe maken jullie je scooter van buiten schoon, kan ik gewoon met de tuinslang de carb enzo schoonspuiten of loop ik dan het risico dat ik vanalles sloop?

Ik doe t altijd gewoon met de tuinslang, carb cil en alles zit toch onder m'n onderkuip, dus kan geen kwaad :)




M'n zekering (aerox) is kapot, was 7.5A, maakt het uit als ik er dan 1 van 10A in doe ?!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top