Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

@MachoMan: Die zitten meestal redelijk vast, als je toch een nieuwe hebt en het maakt niet zoveel uit als de oude beschadigd dan pak eens een tang kun je net wat meer grip/kracht mee zetten.
 
DeJongh said:
@MachoMan: Die zitten meestal redelijk vast, als je toch een nieuwe hebt en het maakt niet zoveel uit als de oude beschadigd dan pak eens een tang kun je net wat meer grip/kracht mee zetten.

Ik zal binnenkort wel eens proberen met wat wd40 en een tang. Dacht dat ik misschien iets fout deed ofzo :P
 
Erwin280 said:
ik heb een 17,5mm dellie gekocht ik wil van julie alleen ff de aansluiingen weten van vacuumslang en benzine slang.

175mm1146678721.jpg


volgens mij is dat kopere aansluitingkje boven de vacuum, en de rechtse aansluiting de benzine. Weet het niet zeker dus ik vraag het ff.

iemand nog???? :P
 
dan moet je geloof eerst een x aantal post''s op het normale forum hebben gezet, dus ga in de projecten zoeken en post daar wat commentaar of complimenten
 
Ik moet van mijn puch mv 50 ook eens de gas en koppelingskabel vervangen.

Maar het eindstukjes (soort loodjes) zitten vast aan de kabel. moet ik gewoon naar een scooter zaak gaan en dat hun van die nieuwe dingen erop zetten?

En de lengte. kan je die nog achteraf bepalen of moet je dat in 1x goed doen.

:)
 
hey forummembers

vraagje ik heb morini 70cc c16 bla bla bla

ik wil een rotor halen nu kan ik kiezen uit

italkit rotor € 217,50
hpi rotor € 218,50

welke zal ik nemen ik denk zelf de hpi maar voor de zeker heid vragen

Gr Robiin
 
robinsr50 said:
en kan ik met 15 pk mee doen aan sprints of is het hopeloos ??

en ik heb morini
Meedoen kan altijd, kans maken om te winnen lijkt me niet. Een Morini blok is gewoon niet zo snel en de meeste sprinters zitten meestal rond de 18pk en rijden met Mina Horizontaal of Piaggio wat gewoon een stuk sneller is.

Dus doe je het alleen voor de fun, doe je gewoon mee. Doe je het om te winnen, dan zou ik een andere scooter gaan zoeken met Mina Horizontaal of Piaggio blok.
 
Er zit dus wat speling in mijn stuur ofzo, want als ik mijn voorwiel dus klem met mijn benen kan ik mijn stuur een stukje naar rechts doen, waardoor me stuur dus scheef komt te staan, met een klein duwtje zit ie weer recht. Maar waar ligt dit aan en hoe maak ik het weer vast?
 
kijk eens of de bout/moer waarmee je stuur vastzit, nog wel helemaal strak zit. Waarschijnlijk zul je even je stuurkappen los moeten halen om dit aan te kunnen draaien
 
hey forummembers

vraagje ik heb morini 70cc c16 bla bla bla

ik wil een rotor halen nu kan ik kiezen uit

italkit rotor € 217,50
hpi rotor € 218,50

welke zal ik nemen ik denk zelf de hpi maar voor de zeker heid vragen

Gr Robiin
 
dejongh: oke die 15pk is wel untuned

maar oke ik ga zeker keer spinten laat ik hem tunen lijkt me leuk om met morini te sprinten miss zullen mensen dan ook een positief over morini zijn
:P

en lijkt me leuk om met morini te winnen
 
Hallo,

ik heb ook een vraagje, kan het zijn dat je met een standaard scoot een warmloper kunt krijgen?
het is een Formula 50 met AC, dat koelvinnenblok is een beetje roestig.

zonee, kan het wel met bijvoorbeeld 10minuten volgas als het buiten 30 graden is?

bedankt,
Ice^
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top