This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Mol heeft zelf al 140+ gereden hoor, als 1 van de eerste was dat toen der tijd... :+

Een orginele scooter, totaal onbegrenst zal nooit over de 100 km/u gaan.

dan lult hij dus uit zijn nek

en ook dat een grof carter aan de binnenkant (dus niet gepolijst) beter is omdat daar olie in blijft hangen en dat is gladder als polijst.
klopt dat? hij zegt dat hij 0.2pk winst had

Hallo,

er gaat vanaf mijn carterkap een soort gaskabel naar een rond bakje, weet iemand mischien hoe dit heet, en wat ik ermee moet doen, volgens mij moet ik een gaskabel vanaf mijn carb. er ook op zette, maar ik weet dit niet zeker.

Ohw en het is een Puch Typhoon

Gr Sr50

Last edited:
ok bedankt, maar wat moet k dan aan de andere kant voor kabeltje doen, want daar zt ook een opening, of hoeft daar niks?

en het is een puch typhoon, hij is ongeschouwd, heeft hij dan al een framenummer en waar bij een puch typhoon kan ik die vinden?

bij voorbaat dank.

ok bedankt.

maar dan nog een vraagje.. bij dat oliepopmpje zit aan 2 kanten een opening, aan de ene kant is er ruimte voor 2, daar moet dus die van me carter in en die van me carb, maar aan de andere kant zit er nog een, welk kabeltje moet daar in?

heeej mensen

ik heb hier een bws staan mina verti sd
nu wil ik de achtervelg eraf hebben , maar de velg gaat er niet af!

de moer eraf gedraaid
de remkabel is er af
de band is er nu ook af
grote poelie trekker op de velg gezet maar de velg komt helemaal niet van de as af
iemand nog handige tips ? of ben ik wat vergeten ?

greetz

Hallo, ik heb een vraagie

Ik ben laatst gevallen met een snelheidje van 70. Maar sinds die val kwam er om de tijd een plofje uit me uitlaat. Nu is dat dus erger geworden. De scooter viel bij de klap op de kant van uitlaat. Nu is mijn vraag dus of die bobine misschien kapot is gegaan, omdat de ploffen alleen maar erger(vaker) worden?

Mvg

Mensen, ik heb 2 vraagjes over een puch typhoon, alweer...

1, vanaf de carterkap links onderin loopt een slangetje, moet dit slangetje naar je olie tank of nie!?

2, en, vanaf het kapje wat over me cilinder heen zit, loopt een vaag slangetje/buisje, moet deze ergens op aangesloten worden? en zo ja, waarop dan ??

mvg Sr50

Spuit is wat kruipolie/wd40 tussen het wiel en de as. Laat dat een nachtje staan.

Maak is wat foto's dat maakt het een stuk makkelijker.

Status
Not open for further replies.