dit bestaat al een lange tijd, en het zal dus vast niet te koop komen
aan de andere kant, is alles te koop
dus als jij perse zo'n blok wilt, kan iemand dat wel namaken
ik heb een yamaha dt 50sm van 2005
nu is mijn vraag : kan mijn motor het aan als ik vanuit thuis helemaal naar de ardenne ga rijden ?? +-250 km (turnhout naar la roche)
is er niemand die antwoordt ???
ik heb dringend een antwoord nodig !!
gewoon algemeen als je op een aerox en runner (nieuw model) de uitlaat vervangt en eventueel de varioring eruit haalt...welke trekt dan sneller op? aerox toch altijd?
Binnenkort wil ik een Aprilia SR kopen met een frame uit 2005. Nou wil ik graag een SR met Minarelli blokje, want heb nu :r kkmorini motor. Nu zei de verkoper dat het een minihori was. Maar heb ook wel eens gehoord dat er Piaggio motoren onder zitten vanaf 2004/2005.. Kan iemand hier duidelijkheid over scheppen?
Ik heb een TGB scooter, best een oude volgens mij en ik heb totaal geen verstand van scooters... Maar mn kickstart zit vast, dus ik kan niet trappen..
Hoe fix ik dat, of moet ik hem weg brengen?
Ik heb een TGB scooter, best een oude volgens mij en ik heb totaal geen verstand van scooters... Maar mn kickstart zit vast, dus ik kan niet trappen..
Hoe fix ik dat, of moet ik hem weg brengen?
haal je carterkap er ff af en kijk hoe hoe die der uit zit
het kan zijn dat die vast geroost zit ofdergelijke
het kan ook zijn dat je cil vast zit . ff je vario draaie met de hand
gewoon algemeen als je op een aerox en runner (nieuw model) de uitlaat vervangt en eventueel de varioring eruit haalt...welke trekt dan sneller op? aerox toch altijd?
whahaha lachen met bassie
ligt eraan of je het afstelt
en ze hebben beide goede motorblokken
denk zelf eigenlijk dat de runner harder kan
maar meer verschil dan 5-10km/u zal het niet zijn denk k