Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Dit is misschien een vreemde vraag maar ben een echte leek en heb een dringende vraag nml: Ik wil een scooter kopen ...het liefst een vespa maar die is 74 cm breed ( handvaten/spiegels) terwijl de deur van mijn berging slechts 66 cm breed is + een irritant drempeltje. Kan iemand mij aub vertellen of zo'n scooter er met een beetje manouvreren toch in past??....heeft iemand er ervaring mee...?? alle info welkom. Ik wil er nml alleen maar 1 kopen als ik hem binnen kan zetten.

ik kan bij geen enkele webshop z'n ding vinden. heb jij nog een tip?

Het is beun , maar het kan wel. En dat is het volgende.

Pak een bout van ongeveer. 3cm. Stop allemal ringetjes ertussen todat je bout-meenemer genoeg uitsteekt om je pomp mee te nemen.

Het is te doen. Maar niet aangeraden. Loop een willekeurig dealer binnen en die hebben ze vast óf op voorraad óf die kunnen ze 100% zeker te weten bestellen. :)

15mm = 15mm zou ik zeggen
weet niet wat 15mm spruistuk inhoud, is dat de buitenkantdiameter, of de binnendiameter, of wordt ermee bedoeld dat 15mm carbs erin passen

een 15mm carb heeft een binnendiameter van 15mm, dus met even logisch nadenken denk ík wel dat het gaat passen

overloop van de carburateur? dat zijn slangetjes waarin een benzineoverschot kan weglopen (als er te veel benzine in het vlotterbakje komt)
een stuffer is een kunststof ding die in je membraam past, waardoor het spruitstuk beter overloopt in het membraam, deze krijg je standaard meegeleverd

kan het niet precies laten zien, want ik heb zelf een stuffer gecreeerd, omdat de standaard niet mooi overloopt op het spruitstuk, maar de stuffer hoort dus in het membraam te vallen

[Ir]http://i31.tinypic.com/160x8gw.jpg[/Ir]

Last edited:
Weet iemand of er een 5 gaats 190mm remschijf voor een runner velg of een adapter van 190 naar 220mm schijf voor een oude nrg voorvork te koop is.

Ik probeer namelijk een runner velg (220mm schijf) in een oud type nrg voorvork (190mm schijf)te krijgen.

Als je je cilinder demonteerd, en dezelfde pakkingen gebruikt, moet je dan elke x je squish opnieuw opmeten?

Denk zelf van niet, maar voor de zekerheid?

Status
Not open for further replies.
Back