Goededag mensen,
Een tijdje terug heb ik een aprilia sr met een minarelli horizontaal blok gekocht. Ik moet hem nog wel goed afstellen en daar heb ik een aantal vragen over.
Mijn set-up: Gianelli nrx uitlaat
malossi vario
luchtfilter ontgrenst
vario ring eruit
Voor de rest is alles standaard.
Er zit nu een sproeier in waar alleen 7 op staat. Er zit een koppeling met 2 segmenten in met een zwarte drukveer en 2 zwarte trekveren. Er zaten rolletjes van 3,6 gram in, die ik heb vervangen voor een aantal gram die ik niet weet.
Toen de 3,6 gram rollen erin zaten trok de scooter tot de 20 langzaam op en daarna trok hij tot de 50 iets sneller en daarna trok hij nog wat sneller door tot de 75 ongeveer.
Met het onbekende aantal gram rollen, trek hij tot de 20 langzaam net als met de 3,6 gram rollen. Daarna trek hij door tot de 80 ongeveer waarbij hij steeds meer toeren maakt, in het begin dus weinig en bij de 80 ongeveer meer toeren. Hoeveel toeren weet ik niet.
Ik hoef niet precies te weten hoeveel gram rollen erin moeten en wat voor spoeier want dat is niet niet te doen.
Dus ik zou graag wat richtlijnen willen waar ik ongeveer moet zitten met de sproeier, rollen, drukveer en trekveren.
Tevens heb ik nog een vraag, hoe krijg ik de moer op de koppeling eraf want ik krijg hem er echt niet af, ik heb er een koppelings sleutel voor alleen het lukt gewoon niet, zou iemand dat ook kunnen uitleggen aub.
Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij kan helpen wat ongewijfelt zal kunnen.
Als jullie vragen hebben, stel ze gerust.
Groeten Martijn