Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

jongens , heb een vraagje

ik heb dus een mhr cil gekocht , vlinderpoortje , alles poorten na gemeten , bovenkant cil , bovenkant poort , is gelijk aan een speed 6t

de cil is ook verkocht aan mij als een 6t , maar nu zit er dus een vaste kop in ,

wat voor cil is het ? de jongen van wie ik hem heb gekocht zei dat het een oude t6 is , die had een vaste binnenkop , klopt dit ?

alsvast bedankt

Vraag:

De stnd DPR uitlaat heeft een demper die bovenlangs gaat.
Stel ik verlas de tailpipe naar onderen (demper onderlangs) Heeft een demper genoeg aan enkel een veer aan de tail. Of moet hij echt met een beugel aan de uitlaat?

Ik wil dus dit doen:
2hqc95l.jpg

Ivm verlagen hou ik ws weinig space over voor de uitlaat namelijk.

Klein vraagje...

Wat is de hoogte van een Stage 6 V-force membraan voor minarelli horizontaal?
14wxgqo.jpg

Het is een foto van het net, dus ik kan het zelf niet opmeten...

Nog een 2de kleine vraagje: wat is de diameter van de krukaswang van een mina hori as?

Alvast bedankt!

Last edited:
Ff vraagje van mijn kant...
Is scootparts.nl met vakantie?
Want ik ben nu al 6 werkdagen aan het wachten op mijn pakketje (NCY 70cc, Stage 6 naaldlager 12mm-->10MM en een setje keerringen). Op de site "zeggen" ze dat het meestal binnen 24 uur verzonden wordt en anders bínnen 5 werkdagen... Of het moet uitverkocht zijn, maar daar heb ik ook geen bericht van gehad.
Aangezien ze niet op mijn mail reageren, dacht ik laat ik het hier eens vragen.
Ik probeer ze dalijk nog even te bellen, want ik heb de spullen hard nodig :(

dan het 2e vraagje,
ik heb een pen 12 krukas (Power1) en de cilinderkit was alleen in pen 10 verkrijgbaar, dus heb ik een stage 6 naaldlager voor 12mm naar 10mm meebesteld...
Alleen weet ik niet 100% zeker of die sterk genoeg is voor de hierboven genoemde cilinder... :X
wie o wie kan het mij vertellen..

Setup:
NCY 70cc
Yasuni C16
21mm carb
Ori vario (oude was versleten dus tijdelijk ff deze)
stage 6 koppeling+huis

Ik heb een Yamaha Aerox maar is het verplicht om die knipperlichten erop te hebben (voor + achter)?
In België is het niet verplicht om voor- en achteraan pinkers te hebben.

Staan er pinkers op MOETEN ze werken en MOET je ze gebruiken. Doe je dit niet, bega je een overtreding en kan je uiteraard beboet worden.

Staan er geen pinkers op, moet je uw arm uitsteken als je wil afslaan, iets voorbijsteekt,...
Doe je dit niet, bega je ook een overtreding.

In Nederland moeten ze werken en je moet ze gebruiken als ze erop zitten. Heb je ze er niet op, dan moet je je hand uitsteken. Dus hetzelfde als in België.

puch

ik heb thuis een puch maxi staan maar ik heb alles nagekeken maar hij wil niet harder als 35 lopen de vorige eigenaar had hem 3 jaar geleden rijdend weggezet met een snelheid van 45 50 wat kan ik er aan doen ik heb heel het blok nagelopen maar kan nix vinden en ik was van plan om het sneller te laten lopen met weinig geld te gebruiken wie kan mij helpen

noob-vraag:
Wat zijn de sterktes van Malossi druk- en trekveren?
en wat gebeurt er bij sterker/slapper?

bijvoorbeeld..lichtere rollen is sneller onderin..zwaardere rollen sneller bovenin..hoe zit dit met druk en trekveren? hier snap ik namelijk niets van.
mvg.

noob-vraag:
Wat zijn de sterktes van Malossi druk- en trekveren?
en wat gebeurt er bij sterker/slapper?

bijvoorbeeld..lichtere rollen is sneller onderin..zwaardere rollen sneller bovenin..hoe zit dit met druk en trekveren? hier snap ik namelijk niets van.
mvg.

Sterktes zijn slap , middel en strak. Oo dezelfde volgeorde Wit , Geel en Rood. Het aantal percentages weet ik zo 1-2-3 niet. Er zijn vast anderen maar dit zijn wel de meest gebruikten en bekendste.

Ik weet niet of dat wel zo waar is wat je zegt over de rollen ?

Status
Not open for further replies.
Back