Het kleine vraagjes topic deel 2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Wat zijn de afmetingen van het membraangat van Minarelli?


Ik zat te denken als dat niet veel scheelt met een AM6 schakelblok, om een 8 klepper V-vorce van Stage6 pas te maken op mijn schakel.
Lijkt mij dat die afmetingen van dat Stage6m membraan overeenkomen met ongeveer het orginele gat van Minarelli scooter?


En iemand misschien maten van het membraangedeelte echt zelf? dus randjes e.d. zelf..
 
uitlaat speedfight LC 2

ik heb ene speedfight LC 2 en ik vraag me nu af:
-hoe je je uitlaat weer mooi zwart krijgt?
-of je je demperwol moet vervangen bij deze uitlaat

dat is zo'n uitlaat met zo een "terugloop" demper

greetz dieter
 
ik heb ene speedfight LC 2 en ik vraag me nu af:
-hoe je je uitlaat weer mooi zwart krijgt?
-of je je demperwol moet vervangen bij deze uitlaat

dat is zo'n uitlaat met zo een "terugloop" demper

greetz dieter

Als het je standaard uitlaat is zul je wss geen dempwol kunnen vervangen.. Uitlaat krijg je weer mooi zwart door hem op te schuren en dan met kachellak(hittebestendig) te spuiten;)
 
heey
ik wil een bcd stickerset op men aerox zetten, kun je dat zelf doen of weten jullie ergens in brabant omg den bosch een scooterzaak ofzo die dit kunnen doen want die stickers lijken me best moeilijk om eroptezetten.
 
nadat mijn blok gereviceerd was en weer starte hoorde ik iets dat niet van ijzer was aanslijten.

ik dacht zelf de keering aan de ontstekingskant deze piepte wel maar veroorzaakte niet het geluid.
toen ik deze ietsjes had aangetikt met een schroevendraaien en hamer was die piep verholpen.

het geluid dat ik hoorde als de motor draaide kwam van het kapje met luchtschoepen wat op de vario zat wat tegen de carterkap aan kwam.

nu de geluiden verholpen waren heb ik het volgende probleem.

de scooter start alleen nog maar met gas helemaal open en dan draait ie enkele seconde op hele lage toeren en daarna valt ie uit.
(ik moet gas vol open houden)

heb ik de keering gesloopt met de schroevendraaier waardoor ie nu valse lucht aanzuigt?

want gister voordat ik de keering ging checken liep die nog goed en trok netjes weg en kon met het gas spelen. (toen had ik alleen dat geluid van die vario kapje wat aansleet)

mvg,
 
even snelle vraaaag
zip snor
of aerox brom?

en sowieso kzie vaak op forums blabla zip snor dat die nie top t evoeren is.. maar vriend van mij vario eruit? en cpi ofzoo eruitt liet die doen? gewoon 60 km/h of verneuk je dan echt heel je blok?
 
wat wil je zelf? Hard rijden met of zonder problemen?

Zip Snor 60 km/h = Boetes, inbeslagname, hoge kosten om het te bereiken enz.
Aerox Brom 60 km/h = varioring eruit en een beetje gas terug langs politie ;)
 
Je moet je scoote r gewoon nort opvoeren op straat. Is niet voor niks dat ze niet harder mogen dan 45km/h... Alleen maar problemen. Lekke origineel laten. Basta.
 
Wat is dat nou weer voor oud wijfen praat. Sorry hoor.

Ik zou gewoon voor Aerox gaan dan. Aangezien je met een snor geen helm op hoeft en het vies fout kan gaan. En dan voor je je aerox gewoon beetje op door zoals eerder is gezegt gewoon de vario ring er uit te halen en de uitlaat te ontgrenzen. Zijn de boetes ook minder duur dan een snor die 60 gaat....
 
vandaag ff een foutje gemaakt :
scooter is de sloot in gegaan
wat moet ik allemaal vernieuwen ?
en hoe krijg ik het makkelijkste het water der uit ?
zonder me blok te hoeven splitsen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top