Het kleine vraagjes topic deel 2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

hallo me scooter is vast gelopen nieuwe cilinder opgezet + zuiger als ik mijn scooter aan kick gaat hij bijna aan waar kan dit aan liggen behalve valse lucht? :S daar heb ik naar gekeken nergens iets te bekennen
help aub
 
Waar kan ik de hoesjes halen voor mijn hebo vario.. Aangezien die een aparte maat rollen heeft en ik zo niet weet of malossi ze heeft. 17x12,3 moet ik hebben. En die beginnen pas bij 4,0 en ik heb 3,4 nodig...
 
Last edited:
Ik heb vraagje.. heb nwe koelvloeistof nodig..
weet niet welke.. heb nu oranje kleurig.. maakt het uit of het van een auto is of moet he speciaal voor een brommer zijn? ik moet het snel hebben.. want wil uiterlijk woensdag kunne rijde.. gr LexRox ... oja ik heb een Aerox uit 2004
 
Ik heb vraagje.. heb nwe koelvloeistof nodig..
weet niet welke.. heb nu oranje kleurig.. maakt het uit of het van een auto is of moet he speciaal voor een brommer zijn? ik moet het snel hebben.. want wil uiterlijk woensdag kunne rijde.. gr LexRox ... oja ik heb een Aerox uit 2004
het maakt niet uit welke kvs je pakt ik gebruik die van de action kost maar 1.50... ik kweet niet misschien als je een flink opgefokte scooter hebt dat je andere moet hebben maar gewoon std de goedkoopste kvs kopen die er is:D en dat tie oranje is komt omdat tie er waarschijnlijk al heel lang inzit...
 
Is de draadmaat 3.5 een beetje gebruikelijk?
of ga ik dat niet zo makkelijk vinden..
(m3.5 dus)

M3 bestaat wel, maar eigenlijk kom je dit denk ik nooit tegen. Denk dus niet dat dit erg gebruikelijk is. Ken alleen de stiftap M3 en de blindklinkmoeren M3. Of er bouten en moeren van zijn geen idee.
 
oke bedankt;) morgenmiddag me scooter helemaal rijklaar maken en dan blazen naar school en int weekend op een mooie zondag lekker blaze:D:D

Owjaa.. kan ik het gewoon bij mn oude vloeistof gooien??
 
Startmechanisme minarelli 70cc

Bij het monteren van mijn 70CC loop ik tegen een probleemje aan. Als ik de moer van de krukas (aan de vario kant) vast draai, lijkt het erop alsof de krukas vast komt te zitten. Er is (bijna) geen beweging meer in te krijgen. Als ik de moer losdraai of zelf de vario (inclusief startmechnimse) verwijder, draait de krukas prima rond. Dien je bij een 70CC de hieronder getoonde onderdelen niet te monteren en of te vervangen door iets anders? ZIe de eerste 4 onderdelen van links

2wg51mf.jpg
 
oke bedankt;) morgenmiddag me scooter helemaal rijklaar maken en dan blazen naar school en int weekend op een mooie zondag lekker blaze:D:D

Owjaa.. kan ik het gewoon bij mn oude vloeistof gooien??

laat gewoon voor de zekerheid alle oude kvs uitlopen .... wat moet je anders met diej hele fles kvs? doe er g gewoon lekker nieuwe in:L
 
Ja, alleen moet je ff op de instelbare wielbasis letten. Bij de bank van de motorzaak hier in de buurt, is de minimale wielbasis nog te lang voor een scooter. Mits dat past, kun je er rustig op banken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top