Het kleine vraagjes topic deel 2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Beste Tunner's
Ik heb nu een vraag wat is nou de juiste SQUISH VAN DE NIEUWE BIG BORE 86.4 CC ?
alvast bedankt voor jullie antwoord.

Staat heel waarschijnlijk in het boekje wat erbij zat. Op de Malossi site staat het boekje te downloaden voor andere spullen, bij de Big Bore cilinders staan die er nog niet.
 
kopie van google:

Hoeveel psi is een bar?

Hoe zit dit? Op de banden staat altijd hoeveel psi er in de band maximaal mag. Op elke bandenpomp staan 2 schalen psi en Bar. Maar onderstaand schema vertelt het u ook.

25 psi = 1,7 bar 50 psi = 3,4 bar

30 psi = 2,0 bar 55 psi = 3,8 bar

35 psi = 2,4 bar 60 psi = 4,1 bar

40 psi = 2,7 bar 65 psi = 4,5 bar

45 psi = 3,1 bar 70 psi = 4,8 bar

Op mijn voorband staat bijvoorbeeld 36. Maar er staat bij dat dat maximaal is. Dus maximaal 2,45 ofzo. Dus ik denk dat ik die op 2 bar zet zoiets
 
Ik zou hem dan eerder op 2,5 zetten. Ik ben geen bandenexpert ofzo, ik denk niet dat een band snel klapt, maar ik dacht altijd dat de meeste banden tussen 1,5 en 2 stonden, maar dit DENK ik hoor :p
 
Hallo, het is toch fijn dat zulke topics er zijn voor de jongens die er bijvoorbeeld nOg niet veel vanaf weten....? Jij bent misschien ook ooit zo begonnen
 
ben hier ook nog niet zo`n licht in dus ik had ook een vraagje..
kheb een vivacity maar heeft het nou echt veel(en wat voor effect) zin om een andere druk- en trekveer erop te gooien in plaats van de std? zo ja welke raden jullie aan?
 
airasal 70cc of stage 6 70cc
ik wil zo veel mogelijk std blijven rijden
wat raden jullie mij aan ?
bedankt alvast
ps ik heb een yasuni R kan dat met deze cilindeR?
 
Last edited:
airasal 70cc of stage 6 70cc
ik wil zo veel mogelijk std blijven rijden
wat raden jullie mij aan ?
bedankt alvast
ps ik heb een yasuni R kan dat met deze cilindeR?

ligt eraan welke stage6..
de Pro versie zal redelijk leuk lopen met de r .. de racing waarschijnlijk niet..
maar dat is ook niet echt een "standaard" cilinder..
de andere 70cc trouwens ook niet :)

een DR derin tegen wel..
 
Wat is nou de beste 'vervangingsuitlaat' voor een piaggio blok? Heb al een beetje rondgekeken, maar bijna elk uitlatenmerk heeft wel een vervangingsuitlaat... Welke is de snelste?
 
Even vraagje:

Heb hier echte keihin liggen maar zit nu ff te twijfelen hoort het ''kraagje'' van de gasnaald nou boven het witte dopje of eronder?

bvd
wink.gif


Danie
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top