Het grote voetbaltopic #7

Status
Not open for further replies.
Rutten is wel een goede trainer. Alleen moet ik altijd om die man lachen als hij gaat praten :D ,dan kan je gewoon niet serieus blijven kijken als journalist geloof ik :D.
 
Die slisss van hem idd :p

Ik hoop dat hij komt, en lang kan blijven. Het zou goed zijn voor Aissati/Affelay. Anders gaat het nooit wat worden met die gasten.

Fenerbahce is in 1 jaar heeeeeeeel wat beter geworden.
Waar een beetje geld en wat brazilianen wel niet goed voor is.
 
Vergeet niet dat die turken ook best een balletje kunnen hooghouden ;) Valt me trouwens wel op dat die turken en brazilianen gewoon bijna hetzelfde spelen :)
 
Die Turken leren dat natuurlijk van de Brazilianen ;)

En Fenerbahce is idd ontzettend veel beter geworden, vorig jaar in de UEFA cup er nog uit geknikkerd door AZ en nu gaan ze waarschijnlijk door in de CL!
 
Wat een doelpunten gisteren :~. Zlatan en C. Ronaldo :W! (dat zijn degene die nu even in me opkomen), er waren er nog meer.
 
"'We hebben een world-class coach aangetrokken en een leider voor deze club, een voetbalman die begrijpt hoe het spel wordt gespeeld en gecoacht op het hoogste niveau. We hebben hem gevraagd een ploeg te bouwen die elke keer als ze het veld betreed verwacht te winnen. Ruud is een buitengewoon leider, wiens toewijding, karakter en ervaring hem de perfecte man maken voor deze club.'"

:X Ruudje gaat het helemaal maken, dat heeft hij eerder gedaan als trainer...



*Als Rutten niet naar PSV gaat, zou het een derde keuze moeten worden...dat zou ik echt kansloos vinden, een afgang. Iedereen zou bij PSV (of Ajax/FEy.) trainer willen zijn (iig nl coaches).......
 
Als Rutten niet naar PSV gaat, zou het een derde keuze moeten worden...dat zou ik echt kansloos vinden, een afgang. Iedereen zou bij PSV (of Ajax/FEy.) trainer willen zijn (iig nl coaches).......


Ik zou het iig terecht vinden als die gewoon lekker aan ze contract gehouden wordt bij Twente. Daar teken je toch een contract voor.

Nu is de kans overigens wel erg groot dat van Basten na de zomer naar Ajax gaat.EK voorbij, en van Basten is sowieso een ajax man. Trainer voor Psv? God, Mourinho zou natuurlijk wel prachtig zijn.
 
Mourinho? :D Als mourinho trainer van PSV wordt neem ik een heel seizoen een ava van Kromkamp.

Ik kan nu al niet meer slapen voor morgen :+
 
Ik zou het iig terecht vinden als die gewoon lekker aan ze contract gehouden wordt bij Twente. Daar teken je toch een contract voor.

Nu is de kans overigens wel erg groot dat van Basten na de zomer naar Ajax gaat.EK voorbij, en van Basten is sowieso een ajax man. Trainer voor Psv? God, Mourinho zou natuurlijk wel prachtig zijn.

Contracten in de voetballerij...was het maar zo.
Mourinho naar PSV...alstublieft niet. Dan neem ik een jaar lang een avatar van ehmmm....Colin.

Morgen;
Fey.Ajax maakt me geen reet uit. Voor PSV; Ik hoop dat het verschil tussen CL en Eredivisie echt zo groot is, wat ik hoop :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top