Het grote voetbaltopic #7

Status
Not open for further replies.
Ik moest zelf voetballen, heb zelf met hogere cijfers verloren :P

Roda; altijd lastig.
En ik heb het idee dat Wouters wil spelen zoals hij eruit ziet; grijze muis. Saai en met vooral degelijke voetballers die geen risico nemen ofzo..ipv spelers met durf & acties.

Perez heeft een deja-vu denks.

Lazovic maakt wel altijd acties... (die hij te ver doordrijft)

VVV uit altijd lastig, althans tot de 88ste minuut.

PSV heeft veel kwaliteit ingeleverd en is een goed team in Nederland maar meer ook niet.
Ajax heeft ook veel kwaliteit ingeleverd en kan ook nog niet overtuigen.
Feyenoord voetbalt leuk maar is erg afhankelijk van bepaalde spelers en presteert erg wisselvallig.
AZ eenzelfde verhaal.

Kortom: het is een leuke competitie want iedereen kan van elkaar winnen. Zo wint NAC van Ajax, Roda JC van PSV en speelt Feyenoord gelijk tegen VVV.

Ben benieuwd wie aan het eind van het seizoen bovenaan staat.

Vond het leuke pot om te zien :)

Az-Utrecht, pfff Utrecht heeft echt pech. Word tijd dat vorm weer op doel komt

Weilandje bij Beverwijk. 1 tegen 1 :*

Kappen nou :) . @Fox typische reactie van een AZ supporter: Zou ik vet naar vinden :P :*

Weer zo gelachen om loui

Louis van Gaal had zondag na afloop van het duel tegen FC Utrecht (2-1 winst) wederom geen goed woord over voor de arbitrage in Nederland. De oefenmeester van AZ lag ook eventjes in de clinch met zijn collega bij de Domstedelingen, John van Loen.

"Wat er met de arbitrage in Nederland aan de hand is, weet ik niet”, liet Van Gaal op de persconferentie ontvallen. “Maar het zit niet goed. Ik zie vandaag weer dingen gebeuren... Ik vind het ongelooflijk. Tegen FC Twente maakte de scheidsrechter ook grote fouten, in het nadeel van AZ.”

De Alkmaarders domineerden een groot deel van de wedstrijd en incasseerden pas in de slotfase de treffer van Utrecht. "AZ speelde niet groots. We hadden hier dan ook meer kunnen halen", reageerde Van Loen. "Ik heb een totaal andere mening”, was de directe reactie van Van Gaal.

"Niet dat we top hebben gevoetbald, maar we hebben wel de hele wedstrijd gecontroleerd", aldus Van Gaal. "Utrecht werd alleen gevaarlijk via vrije trappen." Door de winst stijgt AZ twee plaatsen op de ranglijst, naar de achtste plaats. Utrecht bivakkeert op een negende stek.

Status
Not open for further replies.
Back