Het grote voetbaltopic #7

Status
Not open for further replies.
Ach, wie moet het nu gaan doen?

Jammer trouwens, want nu zal het streven naar absoluut topresultaat op het EK ook minder zijn lijkt me.

Zal er zo weer gespeeld worden?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=uKXq7xcnkis"]YouTube - The Netherlands vs Portugal: The Fouls[/ame]

:P

Marco van Basten houdt het voor gezien als bondscoach van Nederland. De oud-international stopt na het EK in Oostenrijk en Zwitserland.

In het kielzog van Van Basten neemt John van 't Schip afscheid. Hoewel de KNVB bij monde van directeur Henk Kesler niet rekende op een snel besluit, maakte het technische duo in een onderhoud kenbaar geen verlenging te willen.

'Als EURO 2008 is afgelopen, hebben we vier jaar het Nederlands elftal met veel plezier geleid', aldus Van Basten. 'Na de eindronde van het WK 2006 zien we in het komende Europees kampioenschap een nieuwe grote uitdaging. Na vier jaar wordt het tijd voor een nieuwe omgeving.'

Van Basten spreekt tegen dat zich al een nieuwe uitdaging heeft aangediend. 'Hoewel John en ik allebei absoluut geen idee hebben wat de toekomst ons brengt, vonden we het onze plicht om de KNVB, die voor ons een goede werkgever is, tijdig te informeren.'

'Ik vind het jammer, maar waardeer dat ze ons tijdig hebben geïnformeerd', reageert Kesler. 'We hebben nu de tijd om te gaan werken aan de opvolging. Marco en John hebben aangegeven dat zij zich de komende maanden volledig zullen richten op de voorbereiding en het spelen van het EK.'
------------------------------------------------------------------------------------------------
Welkom als nieuwe Trainer van Ajax!
Zie het nog wel gebeuren dat van 't Schip veldtraining gaat doen en van Basten eindverantwoordelijke ivm met zwakke enkel van San Marco. Zelfde schuitje ala Chelsea bedoel ik dan.

ok, ik ga er ook vanuit dat hij naar Ajax gaat.
Mag hij het daar ook slecht laten spelen maar wel met goede statistieken?

Of mag ik het niet vergelijken :rolleyes:

Wie een bezoek brengt aan Amsterdam kan tegenwoordig onverwacht tegen een leuke gratis attractie aanlopen. Of beter gezegd: wie door het stadscentrum loopt kan misschien wel worden overreden door een gratis attractie. De naam van de attractie: Albert Luque Martos. Sinds de Spanjaard deze zomer door Ajax is aangetrokken houdt hij er een nieuwe hobby op na: fietsen door de hoofdstad van Nederland. Heeft hij een vrij uurtje en is de lucht gevrijwaard van regendruppels, dan pakt hij zijn fiets en gaat hij op ontdekkingsreis door de stad. Soms alleen, maar soms ook met Ismael Urzaiz, die bij hem in de buurt woont en ook de stad nog moet leren kennen. ,,Dan fietsen we een stuk en drinken we ergens een kop koffie", zegt Luque over zijn fietstripjes. Met een knipoog: ,,Ismael is wel de beter fietser. Hij is sterker. Als ik Miguel Indurain ben, dan is hij toch wel Lance Armstrong."

Die jongens gaan helemaal op in de Nederlandse cultuur. Mooi om te zien :W

Beter dan een Farval die na een x aantal jaren in NL nog geen woord van de taal spreekt.

Ik hoop dat van basten naar ajax gaat, worden ze 100 wedstrijden ongeslagen en allemaal met gelijk spel:D

ps leuk filmpje fox gek, were from holland were the fuck you from:P

Status
Not open for further replies.
Back