Het grote voetbaltopic #17

Status
Not open for further replies.
Ja hoor tinne je mag :)

Best een knap record vind ik overigens, betekent dus dat ze over het algemeen goed verdedigen :)
 
De plannen om Glasgow Rangers en Celtic naar de Engelse Premier League door te laten stromen kunnen volgens de BBC voorlopig de ijskast in. Volgens het Britse medium hebben zowel de Premier League-clubs alsmede de UEFA negatief gereageerd op het voorstel, dat wordt gesteund door de Schotse grootmachten.


*ook de top4 in de PL knerpte.
 
Ach ja allemaal terecht als je het mij vraagt, AZ speelde slecht onder druk van het kampioen kunnen worden. Ajax speelde een dramatische pot tegen PSV..
 
Maar goed dat is meestal zo in de eindronde's (chelsea - liverpool daargelaten :+) dan is het strijden en weinig voetbal meer. Ik vond Feyenoord - Twente ook echt een draak van een wedstrijd...
 
Ja. Ze moeten en dan krijg je een wanvertoning.
Ajax meer dan AZ btw.

Heel t0f hoor 6-2 winnen van Ajax..maar zo goed is PSV ook weer niet.
Dit is niet een beetje zwichten onder druk, maar gewoon totaal instorten.
Volendam zou nog met 4-0 winnen. Ik denk dat het sowieso de schuld moet zijn van vBasten. Die vertonghen maakt nooit zulke fouten...die gast heeft gewoon geen zelfvertrouwen meer door vBasten.
 
Ja. Ze moeten en dan krijg je een wanvertoning.
Ajax meer dan AZ btw.

Heel t0f hoor 6-2 winnen van Ajax..maar zo goed is PSV ook weer niet.
Dit is niet een beetje zwichten onder druk, maar gewoon totaal instorten.
Volendam zou nog met 4-0 winnen. Ik denk dat het sowieso de schuld moet zijn van vBasten. Die vertonghen maakt nooit zulke fouten...die gast heeft gewoon geen zelfvertrouwen meer door vBasten.

Hij zei dat MvB verbaal de beste trainer was die hij ooit heeft gehad.
 
Nou ja dat was het ook wel een beetje, PSV speelde geen wonderwedstrijd maar Ajax was gewoon heel slecht :X Iedereen had gister van Ajax gewonnen. Maar goed daar zijn vast meerdere reden voor, opzich vind ik marco van basten geen wondercoach, hij is mij te 'lief' als iemand een team een uitbrander moet geven in de kleedkamer moet iemand wel natuurlijk overwicht hebben (Guus Hiddink & van Gaal).
 
Ik denk dat niemand weet waar hij aan toe is bij Ajax. behalve Aissati dan.
Enerzijds wil hij alles bepalen, maar anderzijds is het een chaos.

het Steek/Vermeer verhaal slaat toch alles?

En wanneer heeft Vertonghen dat over vBasten gezegd?
 
Nou ja als iemand natuurlijk aanzien heeft dan heb je daar al snel vertrouwen in. Als je zo'n zacht eitje bent en zelf al weinig vertrouwen uitstraalt hoe moet je dat dan overbrengen op je spelers..
 
Van mij mag Vermeer weer op de bank zitten, imo al teveel fouten gemaakt. Steek vind ik toch beter. Ajax heeft tijd nodig, ze zijn net begonnen. We komen er wel. Nu gewoon winnen en zorgen dat je 2e wordt. Dan is het seizoen nog enigzins gered.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top