This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "Ice" topic

Status
Not open for further replies.
Nu moet ik een verdeel blok hebben +pippi+ alleen je heb er met een ANL zekkering of zonder, wat zouden jullie doen?

ik zit te denken aan een van deze 2:
- http://www.rondevries.nl/catalog/product_info.php?cPath=23_28_224&products_id=3214

- http://www.rondevries.nl/catalog/product_info.php?cPath=23_28_224&products_id=2344

Overgings hoop ik volgend weekend ook te beginnen en (tijdelijk) af te ronden :W met de inbouw, ben echt benuwd hoe me woofertjes gaan klinken.

Wat er daarna nog gaat gebeuren is het nog wat veder uitbreiden door nog 1 versterker en voor in de deuren een compo setje. Dan even niks meer en daarna wil ik mischien nog 1 of 2 tft schermpjes erin gaan maken
 
woofers kan je de draad meestal zo in steken.
3 rcas mogen gewoon naast elkaar. zou btw een maatje dikker nemen voor je speakerkabel naar de sub.
 
woofers kan je de draad meestal zo in steken.
3 rcas mogen gewoon naast elkaar. zou btw een maatje dikker nemen voor je speakerkabel naar de sub.

Maar die vorkjes die kan ik zo onder het schroefje, schroeven van me + & - van me versterker? overgings heb ik nog 3mm2 kicker draad liggen gebruik dat wel echt hele nette kabel vind ik dat van kicker.
 
Yep kicker kabels ben ik zelf ook erg over te spreken.
Die kabel kan je gewoon strippen en dan in die terminal doen en vast schroeven, hoef je geen plugje voor de te gebruiken. tenminste, ik weet niet precies hoe jouw terminals eruit zien maar meestal hoeft dit niet.
 

Van die Kado bonnen koop ik: nog 2 meter 3mm kicker kabel, berner lijmspray en 2 rca kabeltjes

nu moet ik nog een condesator hebben, en dat was het volgens mij? :X

Edit: vergeet nog een hele hoop zooi +pippi+
 
Oke even lijstje gemaakt, is dit zo wat?:

Speaker kabel voor aansluiten van me woofers: Kicker 3mm.

Codesator: Dietz 1 Farad Powercap D21000.

Verdeelblok: Necom NE69 ANL distributie blok

2 extra RCA kabels

Voedingskabel: 50mm2 4-5 meter (vanaf verdeelblok 20-25mm2, wat +- 1 meter is)

Massakabel: 50mm2, 1 meter.

Batterij klem (50mm2)

Zekeringhouder: Necom NE49 Necom ANL Zekeringhouder
 
Jongens,

Ik heb nog een stuk van 5 meter 25qmm Oehlbach kabel, nog een klein stukkie voor massa, en een zekeringblokje met 2 glaszekeringen (50mm in, 2x25mm en 2x16mm uit). Kan ik daar iemand gelukkig mee maken voor laten we zeggen 15 euro?

Ik ben voor de Golf ook een begin jaren '90 setup aan 't bouwen, heb een soundboard op de kop getikt met JBL 6x9 T545 (voorlopers van de 595), een Polk 10" sub in gesloten kist, heb nog een Pioneer 4kanaler (GMX 904), nu nog een leuke compo, ga voorlopig eerst alleen de JBL's versterken en de Polk gebrugd op de amp laten spelen.

Enige wat ik nog mis is een HU . Wordt een JVC KD G722.









Ga het aansluiten met 16qmm kabel, lijkt me dik zat voor dat ampje.
 
Last edited:
Zo, JVC KD-G722 besteld @ redcoon voor de lachwekkende prijs van 135 euro, scheelt gvd bijna 100 euro met Mediamarkt :O
 
Joost/Fatal.....

Ik zag net in het boekje van de MTX amp dat er een Ground ( massa? ) kabel getrokken moet worden vanuit de radio naar de AMP, ik dacht alleen vanuit de accu naar het frame en vanuit de versterker naar het frame?

:#
 
Dat word idd aangeraden, om bv eventuele storingen te voorkomen/verhelpen. Ikzelf heb het niet, en nergens last van. Officieel zou je ook even een nieuw voedingskabeltje naar je HU moeten trekken, maar ik gebruik gewoon die uit de iso stekker.. Interne amp van mn HU gebruik ik toch niet, dus zoveel gaat er niet doorheen
 
Iemand hier trouwens wel es iets gehoord over composets van CDT???
Zelf een keer naar geluisterd en vond het wel netjes klinken maar ben wel benieuwd of iemand hier nog enige ervaring mee heeft.
 
Is het nou echt zo belangrijk om een massakabel van auto naar de amp te leggen? Ik heb daar eigenlijk geen zin in
 
Hangt een beetje van het vermogen af, ikzelf heb het niet en mn voeding is best stabiel. Ik weet niet hoe goed roest geleid :+ Dus zou eigk niet weten of het bij je opel nodig is Nee zonder gekheid, is denk niet nodig..

Btw, voor The Fatal en ErikN:

Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 31/01/2007.

*D

//edit//@ arne, bedoel je van amp naar auto, want dat meot altijd. of van auto naar accu?
 
Status
Not open for further replies.