Het grote ICE-Topic #8!

Ik ben op zoek naar een radio adapter voor een fiat bravo.
Iemand een goed adres (Belgie)?

Iemand hier ervaring met carsystemshop.nl (Van Lochem Automotive)?
 
Had Audio System-speakers besteld voor de Swift, 10cm Compo, 16,5cm Coaxiaal voor achterin... Duurde f*cking lang (3 weken) voordat die composet binnen was, is hij ein_de_lijk binnen, is het de verkeerde... Dewd vond het zo irritant, dat ik voor de prijs van een MX 100 Plus een duurdere Radion 100 meekreeg... Thanks :D

[ir]http://www.extremeaudio.de/images/audiosystem/audiosystem_radion100.jpg[/ir]

i.p.v. de bestelde;

[ir]http://www.extremeaudio.de/images/audiosystem/audiosystem_mx100plussystem.jpg[/ir]
 
Goed spul geloof ik, dat audio system. Als ik de verkoper mocht geloven is het een toonaangevend merk met name in versterkers. Die sub van mijn maat gaat iig allemachtig hard. Zowel de sub als de versterker zijn van audiosystem.
 
Iemand nog een radio'tje met 3x rca 4v te koop?
Liefst mp3/usb, kleur etc doet me niets.
Als er zoiets nieuw tegen een mooi prijsje te koop is ergens hoor ik dat ook graag :p
 
pff hier staan nog steeds een subje en 2 speakers te wachten om ingebouwd te worden. Laat het maar snel zomer worden.. pfff
 
Ik heb zojuist de originele speakers opgemeten van mijn bmw e46 sedan.
In de winkel vertelden ze dat het 13cm was maar ik meet toch echt 16 cm.
(originele speakers onder de plastic afdek kapjes naast de hoedenplank)

Deze speaker zit gemonteerd met 3 schroefjes in een driehoekverhouding.


Nu heb ik 2 vragen m.b.t het plaatsen van een nieuw setje;
- Is 16cm dezelfde maat als 16,5cm speakers? (bij sommige online winkels zie ik alleen maar OF 16cm OF 16,5cm speakers)
- Bestaan er verloopringen om de speakers juist te monteren? (mtx compo setje heeft alleen maar 4 bevestigings punten in de vorm van een vierkant)(heb wel plastic verloopringen op internet gezien, maar niet van 16cm naar bijv. 16,5 cm, van driehoeks- naar vierhoek-verhouding bevestiging)

Hoop dat het beetje duidelijk overkomt.

Groeten,
 
Lange tijd overna zitten denken nadat VW Bora de deur uit was gegaan, maar onderstaande toch weer inbouwen nu @ Golf 5 GT.

- Exxide Maxxima 900 DC
- Pioneer TS-C171PRS
- Pioneer TS-S101PRS
- Steg K2.01
- Steg K4.02
- Audison Bit One Processor
- Polk Audio 12" DB1240 DVC

})
 
Iemand enig idee wat voor tweeters er in een polo 6n2 zitten? Zijn deze hetzelfde als in een Golf 4? Zoek namelijk een compo setje welke erin past.
 
xion waarschijnlijk.

Ik heb ook nog een heel zooitje audio materiaal over.
Binnen kort ook eens te koop zetten. Ligt alleen maar in de kast te stoffen..
 
Back
Top