Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

Beter t echte Malgrat, zit je dichterbij het oude centrum. Santa Susanna is zo;n uit de grond gestampt toeristisch beton dorp man..
 
Misschien ga ik naar het Landhuis in zuid Frankrijk van de oom van een vriend van me samen met hem.

En anders ga ik ergens heen waar t warm en zonnig is
 
Lloret de mar, 10 dagen als het goed is..:)

Ben al 2 keer in malgrat geweest, is wel leuk, maar kan beter denk ik. Toen ik voor het eerst in Lloret kwam vond ik de sfeer al beter en het uitgaansleven zag er beter uit:)

Misschien kunnen we nog een scooterforum meeting houden op vakantie:)
 
als ut weer mee zit dan gaan me met een paar man (4 ofzo) ff naar een andere locatie in nederland, anders lig ik de hele zomer hier op de camping aant strand ofzo en verder niet veel, en hopelijk eindelijk es met pa en ma naar spanje in de herfstvakantie
 
Originally posted by ronnie_nrg
Lloret de mar, 10 dagen als het goed is..:)

Ben al 2 keer in malgrat geweest, is wel leuk, maar kan beter denk ik. Toen ik voor het eerst in Lloret kwam vond ik de sfeer al beter en het uitgaansleven zag er beter uit:)

Misschien kunnen we nog een scooterforum meeting houden op vakantie:)

Lloret is altijd vechten, fucking massaal, veel Engelsen. Beter gewoon Malgrat imo, kun je altijd nog n paar avonden Lloret meepakken.
 
idd, dat is veel beter. malgrat heerst ook gewoon :)

wat ik ga doen, ik laat het me wel aanwaaien... denk dit jaar gewoon ergens met de auto heen :) met wat niet nader te noemen personen :rolleyes:
 
Gewoon kijken naar die gevechten is ook altijd lache...Heb Lloret vorig jaar gedaan en dit jaar mss wel die Malgrat toestand proberen ergens in juli...En in september naar heel mss naar Tunesië...
Heeft er iemand ervaring met Tunesië qua uitgaan en prijzen enzo?
 
godver ik weet het gewoon echt niet...

lloret/malgrat/blanes/chersonissos/rimini... 1 van deze gaat het toch wel worden denk... mja welke :?
 
Originally posted by Sander
Heb ik tenminste nog eens wat anders te doen, dan uitgaan en in de zon liggen ;)

Engelsen hoeken je helemaal kapot he, gasten zijn helemaal de weg kwijt.

En ook al wordt je niet gehoekt door engelsen dan Komen onze spaanse blauwe vrienden je wel even `helpen`
 
Hier word het ook 100% Spanje, 6 man waarschijnlijk. Plaats nog niet over uit, wordt of Malgrat of Salou of Lloret.
 
Back
Top