Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

valt wel mee...Bus+ camping is gewoon goedkoop. 2 jaar geleden naar Malgrat geweest, toen wel appartement..Kostte maar iets meer.
 
17 dagen is wel te tov, ligt dat aan zee... kwam Doofus maar weer eens online ofzo, kon ie alles uitleggen... arne, heb je nog wat persoonlijke recensies van malgrat?
 
eigenlijk Santa susanna he arne ;)

kben op beide locaties geweest, zowel malgrat als kroatie (porec)
mja, wel onder andere omstandigheden (malgrat met vrienden dus zuipen, porec met vriendin + haar ouders :))
beide is het tof!
 
nou kga naar de camping

lkkr goedkoop voor mij dan ken ikke weer meer geld in mijn scoot stoppen en kleding kopen.
trouwens camping is nog zo gek nie als je met je scoot gaat en daar eraan gaat sleutelen en daar je eigen tent heb(lkkr)
 
:D

Denk dat wij hier dit jaar ook voor spanje gaan, waar precies nog niet helemaal duidelijk, wel dat het een appartement gaat worden.
 
Dit jaar weer naar Blanes (net onder Lloret) net als 2 jaar geleden. Relaxed met een groeppie vrienden voor 14 dagen met t vliegtuig in een 3 sterren appartment....
Ja dat gaat wel lukken :)

Vorig jaar tussen Barcelona en Salou in op een camping... Was ook goed te doen...
 
6 km ongeveer, was toen iets van 11 euro met de taxi...
Perfect dus... Ja k heb t toen ook echt goed naar mn zin gehad daar. Dit jaar wordt nog veel beter!!
 
Originally posted by HasjSNAke
:D

Denk dat wij hier dit jaar ook voor spanje gaan, waar precies nog niet helemaal duidelijk, wel dat het een appartement gaat worden.

Vorig jaar en 2 jaar terug naar Cambrils gegaan echt iets voor jou.
Kan je elke dag lekker in een hotelletje zitten net zo wasted als je was in de f.i.o.d. De prijzen enzo weet ik niet meer
 
ligt naast Salou.. is heel erg saai. een vissersdorp. als je daarheen gaat moet je er eigenlijk tussin gaan zitten..
zit zo'n hotel Maritim Princess ofzo was wel goed te doen.

En Malgrat is heel erg leuk vind ik. mooie hotels (in Santa Suzanna dan)
vet uitgaan enzo

Hotels om aan te raden:
Hotel Indalo Park
Hotel Aqua Marina
 
Back
Top