X-Teampje Well-Known Member 2 April 2011 #282 Boot overtocht is geboekt. 4 weken rond trekken in Noorwegen. Als eind bestemming de Noordkaap. Half juni vertrekken.
Boot overtocht is geboekt. 4 weken rond trekken in Noorwegen. Als eind bestemming de Noordkaap. Half juni vertrekken.
Erik. Running 2 April 2011 #283 X-Teampje said: Boot overtocht is geboekt. 4 weken rond trekken in Noorwegen. Als eind bestemming de Noordkaap. Half juni vertrekken. Click to expand... Tof zeg! Veel plezier.
X-Teampje said: Boot overtocht is geboekt. 4 weken rond trekken in Noorwegen. Als eind bestemming de Noordkaap. Half juni vertrekken. Click to expand... Tof zeg! Veel plezier.
Fox_gek Pilsje erbij? 2 April 2011 #284 X-Teampje said: Boot overtocht is geboekt. 4 weken rond trekken in Noorwegen. Als eind bestemming de Noordkaap. Half juni vertrekken. Click to expand... Zeker nice! Denk dat ik niet op vakantie ga deze zomer, sparen om te emigreren!
X-Teampje said: Boot overtocht is geboekt. 4 weken rond trekken in Noorwegen. Als eind bestemming de Noordkaap. Half juni vertrekken. Click to expand... Zeker nice! Denk dat ik niet op vakantie ga deze zomer, sparen om te emigreren!
Vincent-Aerox Scooterloos 2 April 2011 #285 Waarheen wil je emigreren, als ik vragen mag? Voor mij niet een speciale bestemming komende zomer. Weekje Centerparcs van 22-29 juni (zo uit mn hoofd)
Waarheen wil je emigreren, als ik vragen mag? Voor mij niet een speciale bestemming komende zomer. Weekje Centerparcs van 22-29 juni (zo uit mn hoofd)
125 Well-Known Member 3 April 2011 #287 Ik vertrek 10/7 naar Curacao! lekker 16 dagen op me gat liggen..