Grote vakantie "Zomer" Topic

same here;

werken, stampen, veel konijnen :p, ice afmaken, andere auto zoeken, tattoo laten zetten..

niet op vakantie want dat gaat er niet meer inzitten :p
 
Schooljaar halen
Verder met projectscoot
Rijbewijs halen
Sparen voor waggie
Veeeeeeeel werken
Ws op vakantie
Veel zon
Veel bier
Veel feeesten

Kortom lekker uit mn bol gaab
 
Examen halen
Samenraapselproject afmaken
18 worden
rijbewijs halen (spoedcursus oid)
werken
werken
werken
naar Ardennen op vakantie met hele familie voor een week
naar Californië op vakantie met een vriend voor drie weken (in September) 8)
 
scooter afmaken, naar spanje (3weken), naar Antillen (2weken)... relaxen... en van 't vrouwelijk schoon genieten :W :D
 
Beetje werken, beetje bieren, beetje Turkije, beetje Frankrijk, beetje werken, beetje zuipen, beetje sleutelen, beetje van alles :p
 
Werken, 2 weken vakantie greece met vriendin, vast meuk kopen voor volgend race seizoen. dit race seizoen afmaken. en me sprint sniep ook maar eens afmaken.
 
Hmmz, 40 uur per week werken :\ Verder als ik tijd over hou, vision klaarmaken, Senda SM kopen, beetje tunen, beetje bieren, beetje van de nederlandse zon genieten, en tja, daar houd et al weer op ;(
 
2 weekjes naar callela met vrienden, 3 weken naar zuid frankrijk met vriendin. Verder heel veel eten, drinken en zonnen. Beetje websites bouwen, masturberen en geld opzij leggen voor het rijbewijs.
 
Eerst ff me contract uitwerken tot 1 julie en dan Feesten :D

26 juli t/m 11 augustus naar Blanes met 8 vrienden :D (Ligt naast lloret de mar)
 
Met de vrachtauto naar Portugal , Frankrijk , Duitsland , terug naar Frankrijk en dan terug naar Nederland

weekje Duitsland
weekje zeeland

Voor de rest Lkkr genieten en feesten.......

voor de rest jullie ook fijne vakantie alvast...
 
Het eerste jaar halen, pleinbarbeque, werken, weekend weg met vriendin, 2 weken alleen thuis (met vriendin), scooter verkopen, cabrio kopen, vrienden, bieren, touren, relaxen, 15 dagen callela, leiding geven aan kamp voor eerstejaars studenten ...

Ook wel in die volgorde ... :W
 
Originally posted by Black-Ark
Eerst ff me contract uitwerken tot 1 julie en dan Feesten :D

26 juli t/m 11 augustus naar Blanes met 8 vrienden :D (Ligt naast lloret de mar)

hey ik ga van 15 tot 30 juli naar Blanes! Ik verblijf op camping Bella Terra samen met mn girlfriend...
btw heb gelezen dat je uit enschede komt...
mn vorige vakantievriendin die ik had in Blanes kwam ook uit enschede... ze heet Berryl ofzo...
spreek me maar aan of add me op msn en dan kom ik je daar mss nog wel es tegen in discotheca LAS VEGAS ofzo...:#
 
werken,
dan halve maand isla margarita AI, Met dolfijnen zwemmen enzo
dan maand in nederland, dan weer halve maand Alanya AI
Beide vakantie's Alleen monique en ik :p
 
Veel werken (voor rijbewijs und auto)
Bierie drinken
Op vakantie naar Terschelling
Bierie drinken
Van de zomerchicks genieten
Bierie drinken
Vespatje spuiten
Bierie drinken
Lekker uitrusten..

Owja had ik Bierie drinken al gezegd?
 
Originally posted by haagze sf2
werken,
dan halve maand isla margarita AI, Met dolfijnen zwemmen enzo
dan maand in nederland, dan weer halve maand Alanya AI
Beide vakantie's Alleen monique en ik :p
Let op voor de Haaien ook he :D
 
Back
Top