Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

Trouwens veel snelle scooters daar in Malgrat! Een aerox met ik schat zo'n 15 pk (TJT f1 uitlaat, meer kon ik niet zien), reed daar gewoon elke dag langs de politie op de boulevard. Zelfs de vrouwtjes daar hadden minstens een yasuni Z oid. Verder ook fucking veel getunede autootjes, vooral saxo's, 106jes, 206jes, leon's en focussen. Ook een megageile Evo 5 en veel raptors
 
Ja in Malgrat zijn leuke hokken ja. 2 jaar geleden ook een vette NRG gezien kon niet zien wat eronder, maar kwam de boulevard als een gek dikke wheelie en veel powerrr.

Ben dus een paar dagen terug van Lloret, was echt een mega vakantie. Alleen het hotel en het eten in het hotel was echt zwaar klote:( Maja ik was er ook niet zoveel alleen voor te slapen. En niet echt snelle hokke gezien. Een beta met een team of speed. En een NRG met pro race uitlaat en een MK SP volgens mij.
 
het zag er echt vet uit die blazende scooters over de boulevard, ik zei steeds tegen men maten van als ik hier zou wonen was het elke avond met een beukende setup door het dorp blazen
 
Back
Top