Grote vakantie 2004, waar? hoe? Hoelang? Waarom?

Ikke (wij) gaan naar Malgrat -santa suzanna- op de Camping!! Bon Repos!!
Super komen daar al voor het 8e jaar, dit jaar komen meer forummers o.a. Knapuh ook ff Speedboaten :) wordt weer helemaal te gek daar!
 
Neosracer said:
Heineken cafe op gran canaria vond ik wel gezellig, echt alleen maar nederlanders. Was wel al weer drie jaar geleden. Je kan het iig proberen

Ik zit nu in Blanes zelf, zit er al vanaf vorige week dinsdag +ralf+ . We moesten vandaag sleutel al om 10.30 inleveren dus we moeten ons vandaag nog zien te vermaken en het is heel erg bewolkt helaas. Ben samen met me vriendin. Was wel gezellig, goed verbrand. Nog meer mensen die in Blanes zitten?

Mn kleine broertje werkt daar in een beach club, misschien ben je hem wel tegengekomen?
 
Whoei 8) Ik ga ook nog eens naar de Ardennen voor een week! Met z'n 12en (ooms+tantes+kids+wij+opa&oma). We hebben een groot huis met zwembad (binnen+buiten), sauna, pooltafel, veel slaapkamers en veel luxe 8)

California ga ik nog steeds heen, in September, voor 3 weken. Eerst zou ik in Juli gaan, maar dat was zo'n 400 euro meer per persoon om te vliegen, en aangezien ik toch een jaartje ga werken kan ik net zo goed in September :) I can't wait!
 
Kneiter said:
JOW hıer kneıter uıt turkıje :p het ıs hıer 35+ en de rest ıs ook allemaal goed. Nog meer mensen dıe ın alanya vertoeven?




Ik zat 1.5 week gelede nog in Alanya, waar zit je ergens?, Welk hotel?
 
voor mij weinig spectaculairs. volgende week naar oostenrijk( plaats weet ik niet eens meer, wel ergens in de bergen) met pa, ma+vrienden met kids en me vriendinnetje.
 
El Barto said:
Ja ik zat vorig jaar op camping "las dunas", ligt langs de fata. Echt supermooie discotheek, goeie muziek. Wij konden er vanuit de camping gratis in, maar anderen moesten 10 eurie betalen. En das echt veel, want meestal was de kiet heel leeg


Klopt...dan zit je net naast het seizoen..

er word wel FUCKING bruut gedraaid daar....wat vond je van het tapbier btw :)? Vaag he?
 
El Barto said:
we gaan nu naar Malgrat de mar, Hotel Reymar*** iemand bekend mee?


Omg, ik kom net terug van 10 dagen Malgrat de Mar, Hotel Reymar 8)

We zaten in kamernummer 320, als je op de hoek zit heb je een te gulle kamer :O....

Verder hoop ik niet dat je volpension heb genomen, want het eten is echt niet te vreten :X, alleen de watermeloenen waren lekker !!

Verder lopen er vet veel lekkere wijven rond daarzo...
Deze disco's zijn er :

-QK, voor mijn idee het vetste, ook het grootst, wordt gewoon verschillende smaken muziek gedraaid :)
-Tropicana, vond het niet zo super, is wel veeel kleiner als QK, en wordt ook gewoon verschillende muziek gedraaid...
-Don Juan, niet geweest, maar vanaf 3 uur is er standaard elke dag hardcore te luisteren :), vandaag is daar trouwens DJ DarkRaver!

En als je wat wil zuipen goedkoop, dan MOET je naar waikiki gaan :p,
voor een liter mixen (pisang-juice,pasoa-juice, noem maar op) betaal je ongeveer 5,5 €. Dus dat valt wel mee al zeg ik zelf!

Ik heb het dus wel naar mn zin gehad daarzo, ook nog een keer scootertjes gehuurd :D, was wel vet, dik cruisen daarzo op een Peugeot Trekker die 80 gaat 8)

Maar ik ga zo maar eens pitten, ben vet brak :D

ps. was met reisorganisatie Boosten!
 
Rule said:
Omg, ik kom net terug van 10 dagen Malgrat de Mar, Hotel Reymar 8)

We zaten in kamernummer 320, als je op de hoek zit heb je een te gulle kamer :O....

Verder hoop ik niet dat je volpension heb genomen, want het eten is echt niet te vreten :X, alleen de watermeloenen waren lekker !!

Verder lopen er vet veel lekkere wijven rond daarzo...
Deze disco's zijn er :

-QK, voor mijn idee het vetste, ook het grootst, wordt gewoon verschillende smaken muziek gedraaid :)
-Tropicana, vond het niet zo super, is wel veeel kleiner als QK, en wordt ook gewoon verschillende muziek gedraaid...
-Don Juan, niet geweest, maar vanaf 3 uur is er standaard elke dag hardcore te luisteren :), vandaag is daar trouwens DJ DarkRaver!

En als je wat wil zuipen goedkoop, dan MOET je naar waikiki gaan :p,
voor een liter mixen (pisang-juice,pasoa-juice, noem maar op) betaal je ongeveer 5,5 €. Dus dat valt wel mee al zeg ik zelf!

Ik heb het dus wel naar mn zin gehad daarzo, ook nog een keer scootertjes gehuurd :D, was wel vet, dik cruisen daarzo op een Peugeot Trekker die 80 gaat 8)

Maar ik ga zo maar eens pitten, ben vet brak :D

ps. was met reisorganisatie Boosten!

Ben vorig jaar ook daar geweest zelfde hotel en mijn ouders lagen op die kamer meen ik en ik op 319.
Ik vond het eten best wel te trekken, vooral die frikandellen waren lekker:p En het uitgaan was ook wel te doen daar, je moet bij asterix gaan bier 1 euri, passoa jus e.d. 2,- en wodka redbull 2,50.
 
8) Toevallig, wij hebben wel volpension :p , is maar 8,- p. week extra. Wij gaan ook met Boosten (echt cheap), beetje relaxe bus of nie? Ohw en ligt het hotel direct aan de boulevard/strand? Is de afstand van het centrum een probleem? En is Reymar het voorste deel van het plaatje gezien dan? Want had gehoord dat het gebouw uit 2 hotels bestaat... Bedankt voor de informatie

reymar.jpg


Edit: hoe duur is het om scoots te huren?
 
Sander said:
Klopt...dan zit je net naast het seizoen..

er word wel FUCKING bruut gedraaid daar....wat vond je van het tapbier btw :)? Vaag he?

Ja vond het ook maar vreemd, daarom bestelde ik na een dag alleen maar flesjes Budweiser :W of beers
 
El Barto said:
8) Toevallig, wij hebben wel volpension :p , is maar 8,- p. week extra. Wij gaan ook met Boosten (echt cheap), beetje relaxe bus of nie? Ohw en ligt het hotel direct aan de boulevard/strand? Is de afstand van het centrum een probleem? En is Reymar het voorste deel van het plaatje gezien dan? Want had gehoord dat het gebouw uit 2 hotels bestaat... Bedankt voor de informatie

Edit: hoe duur is het om scoots te huren?

De bus is opzich best wel gul, waarschijnlijk heb je ook royal class ??
Bel je ze, zeggen ze wil je royal class ? dat kost wel 25 € meer...
Vraag je of het ook niet kan zeggen ze nee je kan alleen royal class :p

Het hotel ligt direct aan de boulevard, je loopt de poort uit en je staat er op zeg maar :)

Het centrum is weer iets anders, want je zit half in Santa Susanna en half in Malgrat de Mar! Het centrum van Malgrat de Mar is wel weer fftjes lopen maar is wel goed te doen... denk iets van 30/20 minuutjes. Verder is daar niet zo super veel te doen, aan de boulevard heb je zeg maar alles wat je nodig hebt.
Je hebt er supermarktjes, bakkers, apotheken, pinautomaten etc...

Wat je op het plaatje ziet is helemaal het Reymar hotel. Bestaat gewoon uit 1 deel.

Het scooter huren kost 30 € voor 2 uurtjes, verder kan je ook fietsen huren dat kost 6 € voor 2 uur.

Op het onderstaande plaatje zie je :
-Rode Pijl = Kamer 320
-Zwarte Lijn = Boulevard

14357_reymarpijl(1)_l.jpg


En op het volgende plaatje zie je schematisch hoe het daar eruit ziet zeg maar... Waar dat treintje staat op het vorig plaatje is de weg.

35291_malgrat_l.jpg


Hoop dat je nu genoeg weet :*
 
wel oppassen met scooters huren ze naaien je waar je bij staat. altijd vragen om copyen in het engels of nederlands van de verzekeringsvoorwaarden. altijd all risk nemen met 0 euro eigen risico en ff je rechtsbijstandspasje laten zien. anders naaien ze je echt en kan je betalen voor kleine krasjes op de brommer "die er eerst niet waren ".

edit: we hebben het zelf ook geprobeerd, bijna nergens kon je ze fatsoenlijk huren tegen normale voorwaarden, enkel op sommige plaatsen als je 21jaar of ouder was en in het bezit van autorijbewijs.

dus pas op.
 
In Kreta hadden een maatje en ik een Ice gehuurd voor een dag + nog een quad van een ander maatje.

Die gozer begon met het vragen naar rijbewijs (had ik bij me, maar mn andere maatje niet, en die andere had helemaal niks) toen vroeg hij maar naar een bromfietscertificaat, en op het laatst was paspoort zelfs genoeg. Eigen risico van 0 genomen (kostte wel meer, maarja)

Die dingen liepen als een gek daar iig, alleen goed oppassen in het verkeer (was op kreta) ik geloof dat we iets van 20 euro voor een dag hadden betaald, met die eigen risico van 0 dus.
 
heb je het contract in het nederlands of engels gezien met alle kleine letters? zo ja, dan heb je een goede zaak gehad.
 
Contract in het Engels. Was zo'n verhuurzaak die je in elk land tegenkomt Toprent ofzo (die groen/gele letters)

Je kon kiezen uit Greec insurance (hoog eigenrisico) en German insurance (was 0). Ook geen gezeik gehad daar ofzo. Scooter ingeleverd en het was goed. We hadden er ook niet veel mee gereden, kamikaze daar met motoren die je voorbij denderen zonder helm, en met snelheden van 200+ en dan ook nog dat asfalt waar ze alle kanten op slaan.
 
Is scooters huren in spanje overal zo 'goedkoop' of moet je soms veel meer betalen? Anders ga ik dat ook zeker doen natuurlijk! Verder ga ik dit weekend naar renesse met me vriendin, maar konden niets vinden om te pitten dus nu zitten we in een riant hotel **** in Burgh Haamstede! Relax
 
hebo-aeroxje said:
Is scooters huren in spanje overal zo 'goedkoop' of moet je soms veel meer betalen? Anders ga ik dat ook zeker doen natuurlijk! Verder ga ik dit weekend naar renesse met me vriendin, maar konden niets vinden om te pitten dus nu zitten we in een riant hotel **** in Burgh Haamstede! Relax

Dat is toch nog een eindje van Renesse af vind ik, niet te lopen iig.
Ik was vrijdag ook ff in Renesse, maar er was niet al te veel te doen smiddags. Was ook ff op de camping bij mijn broertje, Camping Duinhoeve, was wel gezellig daar, maar 1 zo'n vent gelijk stressen, een maat van me zette de auto ff achteruit, kwam zon lijer van daar meteen stresse dat we te hard reden en dat we al van de camping af mochten:p
 
Kom net terug van Malgrat echt superrelax daar, hotelkamer was de bom en de QK is ook echt vet. Weet iemand hoe het nummer heet dat ze daar vaak draaien, met een vette beat aan het begin, daarna is die wat op de achtergrond, het lijkt een beetje op yeah van lil john en kornuiten, ik denk dat het ook van die eastside boys is, anyone?
 
Back
Top