Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

Hotel Balmoral, dat zit in het verlengde van de Ramblas eigenlijk, ik denk 5 minuten lopen. Heb je nog aanraders ofzo :+ ?
 
Ik heb een keer een vlucht om kwart over 4 's nachts gehad , was om 10 uur op Mallorca (en in het hotel). Voelde alsof het 10 uur 's avonds was. Helemaal niets aan die dag gehad door de brakheid.

alsof de rest van de dagen op mallorca niet bestaan uit 100% brakheid van de dag ervoor :D.
 
Hotel Balmoral, dat zit in het verlengde van de Ramblas eigenlijk, ik denk 5 minuten lopen. Heb je nog aanraders ofzo :+ ?
Ik zat op 20 min lopen , Hotel Del Mar , vlak bij de haven. Was echt chill , het plein heet Place de Palau oid en daar zit een goedkoop en lekker restaurantje.
Doe ajb geen bustour! Wij hebben er eentje gedaan ( Bus Turistic) en mn moeder en ik ging hem maar in t Japans luisteren want er was geen fuck aan.
Voor t strand moet je bij halte Barcelonetta eruit maar persoonlijk vind k de metro geen doen , het is benauwd en verschrikkelijk druk. Neem dan liever de normale bus die stopt er nl ook.
Bij de haven zijn veel van die niggahsz die neptasjes verkopen , en sommige spelen balletje balletje met je . Ze zeggen dat je 50 euro hebt gewonnen als jij raad waar t balletje is , als je dat doet moet jij zelf eerst 50 euro bijleggen en zo raak je al snel veel geld kwijt en win je niets.
De ramblas is heel leuk , ga naar de groente en fruithal (aan de linker kant als je bij het begin .. dus niet Placa de Cataluna de ramblas op komt en anders aan je rechterhand) fruit is er 1,50 voor een bak vol en nog te eten ook. Als je vriendin een zwakke maag heeft zou k er niet naar toe gaan want je ziet er halfdode vissen en hanen liggen , niet zo'n fijn gezicht al zeg ik 't zelf.
 
Morgen weer is naar Texel :D.

Ouders hebben daar een huis en 'de oma van een maat' ook. Dus altijd onderdak daar en gaan er zeer regelmatig heen.

Wel weer zin in :)
 
goedver volgens mij zijn we met de broek aan genaaid...
we hebben geboekt voor 8 dagen...
we gaan dinsdag dus 18.20 heen, als we geluk hebben zijn we dan 2uur snachts (woensdag) pas op onze bestemming.
maar nu komt het: we gaan ook al maandag rond de middag terug, en dat is dus nooit 8 dagen.
Kunnen we nog op 1 of andere manier een gratix vakantie eruit slepen, of valt hier nix aan te doen? Vind het nogal apart moet ik zeggen

Gewoon een (nette, eerlijke) klachtenbrief schrijven en opsturen naar de reisorganisatie. Wel achteraf doen dan kan je misschien meer punten in je brief vermelden. Als jij aannemelijk kan maken dat je inderdaad minder hebt gekregen als wat je gekocht heb heb je een redelijke kans dat je een deel van je reis terug krijgt. Een gratis vakantie zou ik echter niet op rekenen.
Reisorganisaties zijn vrij coulant met klachten, slechte mond op mond reclame zijn ze niet zo van gecharmeerd.


Pruttelbakje hier.
 
Ik heb een keer een vlucht om kwart over 4 's nachts gehad , was om 10 uur op Mallorca (en in het hotel). Voelde alsof het 10 uur 's avonds was. Helemaal niets aan die dag gehad door de brakheid.

wij vlogen om 5uur snachts dit jaar, de nacht doorgehaald, int vliegtuig amper geslapen, daarna bij t zwemkbad gaan chillen vanaf half 9 met een biertje, heerlijk zon eerste dag :W
 
Ik heb nog nooit ideale vluchttijden gehad.. Vorige jaar kwamen we om 9 uur 's ochtends bij het hotel aan, waar we pas om 3 uur 's middags in mochten, zit je dan de halve dag met al je bagage :p
 
net geboekt, 11 dagen Las Vegas samen met me vriendin.

Eerste 5 nachten in hotel circus circus aan de strip.
[ir]http://www.familytravelguides.com/images/ftg/pics/ftg7134.jpg[/ir]

Daarna een nachtje Los Angeles en overige nachten moeten we nog besluiten, maar ik denk dat het hotel wynn gaat worden.

[ir]http://www.americansecuritization.com/uploadedImages/SunlitExterior1.5.jpg[/ir]
 
ik ga straks inchecken, morgenmiddag int vliegtuig, heb er echt geen besef van nog maarja, zal wel leuk worden
 
Afgelopen vrijdag teruggekomen van een week Renesse.
Zeker een leuke week gehad daar, Alleen t uitgaan daar was niks voor mij, allemaal house met 14 jarige breezers en dat soort.
Wel 1 avond The Prophet gehad in de Hooizolder, dat was echt mooi.
Verder is Renesse best wel een aanrader voor een goedkope vakantie dicht bij huis:)
 
The Prophet in Renesse :O shit wist k niet!
Ik was 1 avond in Renesse en toen hadk in Club 4 al snel ruzie met een groepje van die mooiboys, heel veel volk daar komt met de gedachte van; wij zijn de shit... Echt stupid, ze begonnen beetje te duwen enzo maar ze deden niks verder terwijl ik in mn 1tje was, als t er op aankomt zijn het maar pussy's

@haagse, ik vlieg 2 uur smiddags al ;) veel plezier op vakantie
 
Last edited:
nog een fototje genomen op een chill momentje, relaxt stoel op het balkon en relaxen maar:)
[Ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/21072009588-2.jpg[/Ir]
 
Lol :p

11kaxw7.jpg
 
Om half 7 richting Düsseldorf en dan het vliegtuig richting oosten pakken. Vraag me af wat voor avontuur ik zal beleven...:Z
 
The Prophet in Renesse :O shit wist k niet!
Ik was 1 avond in Renesse en toen hadk in Club 4 al snel ruzie met een groepje van die mooiboys, heel veel volk daar komt met de gedachte van; wij zijn de shit... Echt stupid, ze begonnen beetje te duwen enzo maar ze deden niks verder terwijl ik in mn 1tje was, als t er op aankomt zijn het maar pussy's

@haagse, ik vlieg 2 uur smiddags al ;) veel plezier op vakantie
Ja iedere maandag hardstyle avond, headhunters en noisecontrollers komen ook nog een keer.
Club four is idd vooral ruzie en 14 jarige:L
 

Becks :W

Net paar dagen terug van onze busreis, was bijzonder relaxt.
Trip: Tours - Biaritz - Zarautz - Blanes - Cann - Geneve

Na 13 dagen ben je dat tent opzetten wel zat, Zarautz en Geneve waren voor mij toch wel de uitschieters. Zarautz bleek een surfspot te zijn onder st Sebastian, stonden op een jongeren camping met alleen maar surfers. Relaxt uitgaan daar. Geneve was een feestweek, veel muziek s'avonds in de stadt, relaxt sfeertje. Prima vermaakt en bus heeft t volgehouden :+
 
Back
Top