Ik heb een keer een vlucht om kwart over 4 's nachts gehad , was om 10 uur op Mallorca (en in het hotel). Voelde alsof het 10 uur 's avonds was. Helemaal niets aan die dag gehad door de brakheid.
Ik zat op 20 min lopen , Hotel Del Mar , vlak bij de haven. Was echt chill , het plein heet Place de Palau oid en daar zit een goedkoop en lekker restaurantje.Hotel Balmoral, dat zit in het verlengde van de Ramblas eigenlijk, ik denk 5 minuten lopen. Heb je nog aanraders ofzo :+ ?
goedver volgens mij zijn we met de broek aan genaaid...
we hebben geboekt voor 8 dagen...
we gaan dinsdag dus 18.20 heen, als we geluk hebben zijn we dan 2uur snachts (woensdag) pas op onze bestemming.
maar nu komt het: we gaan ook al maandag rond de middag terug, en dat is dus nooit 8 dagen.
Kunnen we nog op 1 of andere manier een gratix vakantie eruit slepen, of valt hier nix aan te doen? Vind het nogal apart moet ik zeggen
Ik heb een keer een vlucht om kwart over 4 's nachts gehad , was om 10 uur op Mallorca (en in het hotel). Voelde alsof het 10 uur 's avonds was. Helemaal niets aan die dag gehad door de brakheid.
ik ga straks inchecken, morgenmiddag int vliegtuig, heb er echt geen besef van nog maarja, zal wel leuk worden
Ja iedere maandag hardstyle avond, headhunters en noisecontrollers komen ook nog een keer.The Prophet in Renesse :O shit wist k niet!
Ik was 1 avond in Renesse en toen hadk in Club 4 al snel ruzie met een groepje van die mooiboys, heel veel volk daar komt met de gedachte van; wij zijn de shit... Echt stupid, ze begonnen beetje te duwen enzo maar ze deden niks verder terwijl ik in mn 1tje was, als t er op aankomt zijn het maar pussy's
@haagse, ik vlieg 2 uur smiddags al veel plezier op vakantie