Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

wij hadden ook gogo party pakket.
in Nl geboekt was t 40 euro, boden ze t daar aan voor 75 100 of 120, gekkenwerk:L

Maja wij lagen d ehele dag te chillen aan t zwembad waardoor we alleen de white night en een keer naar Kadoc (grootste discotheek vd algarve) zijn geweest.

geen dutchnight, geen kroegentocht, geen pool party, geen boot tocht. 2 van ons hadden zich ingeschreven om te gaan duiken, niet gegaan 40 euro weg 8P

Pure geldklopperij inderdaad!

Hier ook zoiets gehad in Salou, we konden een pas kopen voor 20 euro en dan kreeg je alle drank voor de helft van de prijs in het meerendeel van de kroegen. Wij gedaan, komen we bij een kroeg aan , stempelen ze die kaart door en konden we alleen daar in die kroeg dus drankjes voor de helft van de prijs krijgen, terwijl we een soort van kreogentocht hadden! kklijers!:D

Die reisorganisaties verdienen ook het meest op de tripjes die iedereen bij ze boekt.
De winst op de reis zelf in vergelijking met de tripjes is echt nihil.
De reisleiding krijgt een comissie van 10% (ong) op wat ze verkopen op een basissalaris van minder dan 700 euro. dikke business dus.

Pruttel, ik werd vandaag gebeld door Klaas, of ik niet nog een maandje wilde reisleiden in Kroatie ergens..
Thanks, but no thanks! :+

Volgende week trouwens naar Boedapest, Sziget.
Auto van maatje heeft 't alleen begeven, dus moeten nu nog manier vinden om er te komen.. :X

wij hebben gelukkig nog wel 1 avond gogo geowned.

Ze gingen weer naar kadoc, gregor salto draaide etc, dus we wilden wel mee.
Wij bij t gogo tutje vragen: neee dat kon niet etc etc vet moeilijk doen.
wij de taxi erheen gepakt, was 12 eurie, 4pp dus. Daar tegelijkertijd met die gogo bus aangekomen.
Iedereen die met gogo mee was had zon stempel gekregen, wij dus niet.

Dus we zijn maar gewoon in de rij gaan staan
Bij de vent @ deur gogo pasje laten zien. Hij om de stempel vragen, wij gewoon nutteloos onze hand ff keren (stond niks op), en we mochten naar binnen :D:D

Kwam t gogo huppelkutje naar ons toe dat ze t ff goed had geregeld voor ons 8P dom wijf.

goedver volgens mij zijn we met de broek aan genaaid...
we hebben geboekt voor 8 dagen...
we gaan dinsdag dus 18.20 heen, als we geluk hebben zijn we dan 2uur snachts (woensdag) pas op onze bestemming.
maar nu komt het: we gaan ook al maandag rond de middag terug, en dat is dus nooit 8 dagen.
Kunnen we nog op 1 of andere manier een gratix vakantie eruit slepen, of valt hier nix aan te doen? Vind het nogal apart moet ik zeggen

wij hebben gelukkig nog wel 1 avond gogo geowned.

Ze gingen weer naar kadoc, gregor salto draaide etc, dus we wilden wel mee.
Wij bij t gogo tutje vragen: neee dat kon niet etc etc vet moeilijk doen.
wij de taxi erheen gepakt, was 12 eurie, 4pp dus. Daar tegelijkertijd met die gogo bus aangekomen.
Iedereen die met gogo mee was had zon stempel gekregen, wij dus niet.

Dus we zijn maar gewoon in de rij gaan staan
Bij de vent @ deur gogo pasje laten zien. Hij om de stempel vragen, wij gewoon nutteloos onze hand ff keren (stond niks op), en we mochten naar binnen :D:D

Kwam t gogo huppelkutje naar ons toe dat ze t ff goed had geregeld voor ons 8P dom wijf.

Haha bij ons was het ook mooi, de eerste avond met de kroegentocht gingen we wel gewoon via Gogo mee. Aardig wat tijd met die wijvies van Gogo staan praten daar, vervolgens met alle andere trips gewoon zelf erheen gereden, en omdat ze ons herkende en d8 dat we dus van Gogo waren liet ze ons elke keer gewoon gratis binnen incl. shotjes :D

edwino kerel via welke organisatie rijs je dan?

wij hadden het zelfde in Bulgarije maar hun zijde dood leuk dat alles binnen 2 dagen valt.
(dat je dus 2 dagen mist) en daar kunnen ze niets aan doen ik ben ook al aan het bellen geweest met hun, maar leverder niets op.

goedver volgens mij zijn we met de broek aan genaaid...
we hebben geboekt voor 8 dagen...
we gaan dinsdag dus 18.20 heen, als we geluk hebben zijn we dan 2uur snachts (woensdag) pas op onze bestemming.
maar nu komt het: we gaan ook al maandag rond de middag terug, en dat is dus nooit 8 dagen.
Kunnen we nog op 1 of andere manier een gratix vakantie eruit slepen, of valt hier nix aan te doen? Vind het nogal apart moet ik zeggen

tja kan je niks aan doen die tijden daarom boek ik ook altijd 10/11 dagen, als de vliegtijden kut zijn heb je nog wat "extra" dagen.

donderdag naar chersonissos vliegen , wij hebben dus wel 11 volle dagen:

heen 6.15
terug 23.15

wel nice dus :W

Terug is het nooit erg om in de middag te vliegen. Of je moet een kamer krijgen waar je spullen op kan slaan/ nog kan douchen.

Idd, laatst op Kreta moesten we om 12:00 de kamer uit zijn, terwijl we pas om 21:30 werden opgehaald :z

Dinsdag vlieg ik om 05:20 naar Spanje, dat is wel relaxed. Terugreis is om 08:15, dat is wat minder :P

Ik heb een keer een vlucht om kwart over 4 's nachts gehad , was om 10 uur op Mallorca (en in het hotel). Voelde alsof het 10 uur 's avonds was. Helemaal niets aan die dag gehad door de brakheid.

Ik heb aan het einde van de maand een vlucht van 9 uur 's ochtends vanaf Charleroi. Dat is mooi want dan kunnen we nog een hotelletje in Brussel pakken. Terugvlucht op de jumpseat. :W

Maandag op vakantie met mn vriendinnetje :) Barcelona, 7 dagen.
Wel kut dat het in NL ook goed weer wordt geloof ik, maarja jammer dan.
Heb nog helemaal niet het idee dat ik straks in Spanje zit, moet eerst heel mn huisje nog opruimen want mama wil het schoonmaken als ik weg ben :+

Maandag op vakantie met mn vriendinnetje :) Barcelona, 7 dagen.
Wel kut dat het in NL ook goed weer wordt geloof ik, maarja jammer dan.
Heb nog helemaal niet het idee dat ik straks in Spanje zit, moet eerst heel mn huisje nog opruimen want mama wil het schoonmaken als ik weg ben :+
Ik ben net terug uit Barcelona , waar ga je heen? Op de ramblas verkopen ze konijntjes ewhl. En welk Hotel zit je?

Back