Het grote "(zomer)vakantie 2010" topic

BetaDriver

Unregistered User
Zo, de wintersportvakantie's zijn geboekt. Er mag verder gekeken worden.
Wat gaan jullie doen? Zuipen op Terschelling of in Renesse? Wordt Chersonissos wederom populair? Schilderen in Toscane? Bergbeklimmen in de Alpen? Surfen aan de Biarritz? Gewoon lekker varen in Nederland?

Zelf twijfel ik nog tussen Alaska in de zomer of Nepal in oktober.

Nu jullie..
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben nog aan het twijfelen...

Zit te denken aan 5 dagen ibiza en dan nog een weekendje zweden mee pakken.
Dit alles zelf regelen (vlucht en hotel apart)
 
deze zomer in malmo geweest. alcohol is wel duur (net als rest van scandinavie), maar is wel leuk

zelf voor 2010 thailand,vietnam & las vegas in de planning
 
Ik ga wat festivalletjes af in Engeland / Schotland.
En heb nog een 'underground' D&B feestje ergens in Hongarije op de planning staan.
 
3 weken Verenigde Staten, Californië, stukje Nevada en misschien nog een stuk Arizona. Staat nog niet helemaal vast. En wil er eigenlijk nog een paar dagen New York aan vastplakken...
 
Afgelopen jaar naar Egypte geweest, beviel erg goed! Wel erg warm maar als je daar tegen kan is het niet zo'n probleem. Vooral het duiken daar beviel erg goed.

Wil eigenlijk wel eens naar de VS, lijkt me gewoon gaaf! En dan blijft het ook niet zo'n plek die je kent van films :p
 
3 weken Verenigde Staten, Californië, stukje Nevada en misschien nog een stuk Arizona. Staat nog niet helemaal vast. En wil er eigenlijk nog een paar dagen New York aan vastplakken...

Wil ik ook eens heen. De Bekende driehoek LA/SanFran/Vegas en dan alle Nationale Parken daartussen.
 
Heb je mssch wat meer info over malmo ? (uitgaan etc) mag ook via pm!

alles is wel gecentreerd rond een plein in t centrum (is niet zo groot dus niet te missen). zitten veel "hippe" tenten met terassen. je hebt op het plein ernaast een club met 4 verdiepingen die best wel tof is en ook de irish pub daar was wel nice.
hotel kan je liever wel van te voren regelen. hebben destijds wel ff paar uur moeten zoeken en zaten toen 2km uit centrum.
 
Wil ik ook eens heen. De Bekende driehoek LA/SanFran/Vegas en dan alle Nationale Parken daartussen.

Inderdaad :). Heb het al een keer gedaan, alleen toen was ik 6 jaar jonger (en dan vind je natuur totaal niet interessant :p) en hebben we het in 12 dagen gedaan. Nu meer tijd, en dat heb je wel nodig daar.
 
3 weken Verenigde Staten, Californië, stukje Nevada en misschien nog een stuk Arizona. Staat nog niet helemaal vast. En wil er eigenlijk nog een paar dagen New York aan vastplakken...

Heb ik afgelopen jaar ook gedaan!

1 maand in de usa. Eerst 3 dagen new york. Daarna vlucht na LA daar camper opgehaald. Door Grand Canyon, Death Valley, Monument Valley, Bruce Canyon, Zion en al die parken.

toen 5 dagen Las Vegas. Daarna 4 dagen San Fransisco en toen weer na LA voor 4 dagen! Erg vette vakantie gehad!
 
Heb ik afgelopen jaar ook gedaan!

1 maand in de usa. Eerst 3 dagen new york. Daarna vlucht na LA daar camper opgehaald. Door Grand Canyon, Death Valley, Monument Valley, Bruce Canyon, Zion en al die parken.

toen 5 dagen Las Vegas. Daarna 4 dagen San Fransisco en toen weer na LA voor 4 dagen! Erg vette vakantie gehad!

Dat is wat ik ook in me hoofd heb ja. Wil alleen zeker Monument Valley er nog bij pakken, lijkt me prachtig :).

Hoe heb je het gehad?
 
Rick, wat zijn nou die prijzen van een huurcamper? Voor mij staat USA ook op de planning in Juli, waarschijnlijk 3 weken. Roundtrip vanuit Duitsland is maar €420,- dus dat is zeer goed te doen. Gaan sowieso crashen bij het tweede huis van een vriend in Philly en van daaruit is het een 6$ bus voor zowel NY, Washington en Boston. Mooi begin om vervolgens daarna naar de Westcoast te duiken. Waar heb jij destijds de info vandaan gehaalt over de westkant (bruikbare links?)? Alvast bedankt.

Voor de USA gangers in spé, eerdaags al dollars inslaan of? Heb zo'n vermoeden dat die gunstige exchange rate z'n langste tijd wel heeft gehad...
 
Back
Top