Het grote "(zomer)vakantie 2010" topic

Ik ben half juni 2 weken naar Mallorca met mijn vriendin. El Arenal heet het plaatsje, iemand ooit geweest?

Yep in 2006. Soort Chersonissos maar dan ligt de gemiddelde leeftijd 2 jaar hoger. Iets minder uitgaansgelegenheden (maar wel volop keus) en tenminste wel een fatsoenlijk strand.

Vorig jaar 14 dagen naar Chersonissos(Kreta) geweest.... wat een k*t eilandje zegx| Ik snap nog steeds niet dat ik het daar 14 dagen heb volgehouden. Dit jaar word het niks veelste druk met werk:)

Yep in 2006. Soort Chersonissos maar dan ligt de gemiddelde leeftijd 2 jaar hoger. Iets minder uitgaansgelegenheden (maar wel volop keus) en tenminste wel een fatsoenlijk strand.

Ah oke, moet wel wat te doen zijn. Wij zitten s avonds ook niet op het balkon maar gaan gewoon de kroeg in :P Nou ja niet elke avond, maar wel vaak

Verdiend leuk schijnt ja, weet wel dat 99% er doorheen gedraaid word met drank en hoeren :P

Ik hoef er niet heen, 3 keer op uitzending geweest en geen zin om een jaar op een eiland tussen mensen te zitten waar ik niks mee heb.

Last edited:
Rooooooooooaadtrip, nog tips waar langs te gaan met een roadtrip?
Of welke kant op oid..

Do's/Don'ts?
We hebben allemaal nog nooit zoiets gedaan, en wat ik heb begrepen uit ander topic is dat hier wel wat mensen zitten die ooit eens een roadtrip hebben gedaan..

Geen id, verdient iig wel goed hoorde ik :D

Zou je niet heen willen dan ?

Als je alleen al onderdak en voedsel krijgt is het al stukken beter dan in NL!

Denk dat ik in deze tijd over 1 jaar voor 3-5 maanden in de VS/Australië ga werken, maakt me geen fuck uit wat, als ik maar onderdak en voedsel heb en dat ik ook wat vrij dagen heb.

Rooooooooooaadtrip, nog tips waar langs te gaan met een roadtrip?
Of welke kant op oid..

Do's/Don'ts?
We hebben allemaal nog nooit zoiets gedaan, en wat ik heb begrepen uit ander topic is dat hier wel wat mensen zitten die ooit eens een roadtrip hebben gedaan..

Heel leuk om te doen, wij zijn met 12 man (zie vervoer hieronder :7) voor 2 weken langs de Atlantische kust van Frankrijk gereden. Mimizan, Biaritz, Baskenland, St. Sebastian, etc.
Als de groep het goed kan vinden met elkaar echt een aanrader. En je moet wel wat actieve mensen hebben die initiatief nemen. Want na een paar dagen bier heeft niet iedereen nog zin om ontbijt te halen, route te plannen, op te ruimen etc.
Bij voorkeur vervoer regelen waar je ook in kan overnachten, camping/hotel is niet altijd makkelijk te regelen en ook erg duur...

711314228_5_1ADI.jpeg

Konden we natuurlijk niet laten:
711317924_5_Ei1Q.jpeg

Verdiend leuk schijnt ja, weet wel dat 99% er doorheen gedraaid word met drank en hoeren :P

Ik hoef er niet heen, 3 keer op uitzending geweest en geen zin om een jaar op een eiland tussen mensen te zitten waar ik niks mee heb.

Mja bij jullie draaien ze termpjes van 4 maanden toch

Back