Het grote "(zomer)vakantie 2010" topic

dit jaar voor de laatste keer naar renesse met onze groep +ralf+

daarna het buitenland maar eens onveilig maken met de bende van ellende :*

dit jaar voor de laatste keer naar renesse met onze groep +ralf+

daarna het buitenland maar eens onveilig maken met de bende van ellende :*

orly.jpg

haha wij zijn de lauwste JWT :+

Maar renesse is gewoon vet , en waarom zouden wij nou denken dat we de lauwste zijn ?
Omdat ik onze vrienden de bende van ellende noem ?:P

Luxe bak Titus:P, zelfs drank houders achterop de stoel.

Ik ga met een paar maten naar het exclusieve San Sebastiaan voor 10 dagen 8)

Hebben em vandaag ff opgehaald, vanavond al ff et vuur aan de schenen gelegd maar hij heeft et overleefd:P rijdt wel mega relaxt, automaatje, cruise control etc..

Binnenkort ff beurtje geven en dan op hoop van zegen!:winner:

Zomervakantie wordt waarschijnlijk met de caravan naar Denemarken. Daarvoor gaan we nog een weekje naar Duitsland in een huisje, en na de zomervakantie nog naar Egypte/Griekenland/hotel,zee,zon,voedsel-vakantieland. En tussendoor waarschijnlijk wel weekendjes weg, met ouders of vrienden.

Zomervakantie wordt waarschijnlijk met de caravan naar Denemarken. Daarvoor gaan we nog een weekje naar Duitsland in een huisje, en na de zomervakantie nog naar Egypte/Griekenland/hotel,zee,zon,voedselvergiftiging-vakantieland. En tussendoor waarschijnlijk wel weekendjes weg, met ouders of vrienden.

:+

nou ik heb echt letterlijk van iedereen die ken en daar geweest is, gehoord dat t heel vies is daar en allemaal hebben ze flink de dunne gehad :+

:#
Áls ik inderdaad naar Egypte ga, zal ik hier even posten of het eten er goed was en of ik meer tijd op de wc doorbracht dan in pyramides !

Back